Onzekerheid..

Een hele domme vraag maar ik word niet heel snel onzeker maar ik kom van een turkse familie en de meeste turkse mensen hebben een kleine schoenmaat. Ik ben 13 en heb maat 40/41… Mijn ouders zeggen dat ik er niet zo mee moet zitten maar als ik in Turkije ben hoor ik vaak mensen zeggen dat ik grote voeten heb hier in Nederland trouwens ook… Ik wordt hier erg onzeker van ik weet niet wat ik moet doen HELP!
xx

Ah joh, het is maar een schoenmaat. Andere mensen hebben weer maat 36 en die vinden dat ook niet leuk. En mensen die hier wat van zeggen zijn gewoon ontzettend kinderachtig :’) Probeer het te accepteren en er niet zo mee te zitten, want je kunt er toch niets aan doen.

Je moet het positief zien, als het solden is, zul jij meer keuze hebben bij de schoenen dan iemand die maat 38 heeft. Want veel meisjes hebben die maat en dan is alles al meteen weg :wink:
Je hoeft daar echt niet onzeker over zijn hoor, Iedere voet verschilt gewoon (:

maat 40 is toch redelijk normaal?? ik heb tenminste ook maat 40 en nooit mee gezeten

Ik had ook maat 40/41 op jouw leeftijd.
Ik had er verder niet zo’n problemen mee alleen dat ik het idee had dat er minder leuke schoenen waren :’).
Maar je hoeft er niet over in te zitten.
Iedereen heeft wel iets waar ze niet tevreden over is.

Hoelang ben je?

ik heb maatje 36 en ik zou een moord doen om jouw voeten te hebben hoor! (: niet zo onzeker, iedere voet is anders en natuurlijk is het gras altijd groener aan de overkant.

geloof me, het geeft écht niets.

Dank jullie wel @Peachice ik ben geloof ik 1.70…

waarschijnlijk ben je gewoon wat sneller gegroeid dan de andere meiden in je klas en daar horen je voeten ook bij, daarom denk je misschien dat je grote voeten hebt maar het valt opzich nog wel mee. Ik ben 16 en bij mij in de klas zitten heel veel meiden met ongeveer jouw lengte en die hebben ook ongeveer zo’n schoenmaat. kijk niet te veel naar de dingen die je niet mooi vindt van jezelf en meer naar de dingen die wel mooi aan jezelf vindt dan voel je je ook meteen een stuk zekerder!

Voor jou lengte is dat niet zo heel gek.
Trek je er echt niks van aan. Dat is nu eenmaal wie je bent!

Over het algemeen zijn Turkse korter dan Nederlanders. Ko

balen voor je maar iedereen heeft andere voeten en als mensen er iets over zeggen tegen je moet je het maar negeren, het heeft toch geen zin om erop in te gaan, vinden ze het alleen maar leuk!
echt succes! en sterkte,

Zolang je niet erg lompe schoenen koopt is dit geen probleem en hoef je er echt niet onzeker van te worden hoor meis!

Voor je lengte vind ik je schoenmaat wel kunnen hoor meis!

Ik heb dezelfde maat en ik heb er nog nooit aan gedacht of de opmerking gekregen dat mn voeten wel eens te groot kunnen zijn :’)