onzekerheid

Heey,
het zal deugd doen om het even van me af te schrijven …
Jaren geleden leerde ik een jongen kennen. Het klikte meteen, maar hij had een vriendin.
Dus dat is verder nooit iets geworden. We hadden respect voor elkaar, en ookal was het echt vonken en vuur als we elkaar zagen, er gebeurde nooit wat mee.
Er waren van mijn kant altijd wel wat gevoelens maar meest van de tijd probeerde ik dat van me af te zetten, want hij had al zolang een vriendin…
Ik heb ondertussen al 2 vriendjes gehad, maar daar klikte het niet zo mee…
2 weken geleden kreeg ik een smsje van Jan (ik noem hem even Jan), of ik zin had om eens af te spreken. Ik voelde dus al aan dat hij vrijgezel was… terwijl ik op dat moment een pril vriendje had.
We hebben afgesproken, en eigenlijk was er nog niks veranderd, we zijn nog steeds gek op elkaar. Er is toen niks gebeurd. Maar ik heb het wel uitgemaakt met mijn huidige vriendje toen.
Vorige week hebben ik en Jan nog een keer afgesproken, 't was echt gezellig. En toen is er wel wat gebeurd (kussen, seks).
Maar Jan komt net uit een relatie van 5 jaar en wil nu even ongebonden zijn, wat ik wel begrijp.
Helaas had ik niet verwacht dat het “ongebonden” zijn zo ver ging :s
Hij heeft nadien niks meer van hem laten horen. Als ik stuur, stuurt hij wel terug, maar ik wil hem ook niet te veel pushen.
Ik ben zo bang dat hij terug bij zijn ex gaat …
Nu probeer ik eventjes niet als eerste te sturen, maar ik mis hem wel …
Ik wil ook niet meteen een koppel vormen, maar 'k wil hem wel geregeld zien en hem beter en beter leren kennen. En langs de ene kant heb ik het gevoel dat hij dat ook wel wil. Maar langs de andere kant loopt hij precies toch niet zo hard van stapel zoals ik.
Ik heb al altijd het gevoel gehad dat dit eentje uit de duizend is, die ik niet mag laten gaan, en dan doet de gedachte hem (opnieuw) kwijt te geraken echt wel pijn …

niet laten gaan !
je kent hem al 5 jaar ,
en als je dan nog steeds wat voor hem voelt
zal hij wel speciaal zijn .
ga bij hem langs of bel hem ,
en vraag waarom hij niks vast wil hebben .
zeg dat jullie ’ voor elkaar gemaakt zijn ’
of iets minder cliche .

succes !

Wauw. Eerlijk gezegd; ik vind het niet slim om al seks te hebben, maar dat is mijn mening.
Ik snap dat je het gevoel hebt, en dat het pijn doet. Ik denk zelf dat jij er op dit moment meer van verwacht dan hij.
Je zei zelf al dat hij een relatie van 5 jaar achter de rug heeft, dus het is logisch dat hij even rust wilt hebben.
Je moet proberen niet bang te zijn dat hij naar zijn ex teruggaat (makkelijker gezegd dan gedaan…), want anders blíjf je daarin hangen en dat is ook niet goed.

Ik zou hem even de ruimte gunnen en als hij niet uit zichzelf smst, over een paar dagen smsen dat je wilt afspreken of iets.
Ik zou dat laatste zinnetje (1 uit 1000 en niet laten gaan, opnieuw kwijtraken etc.) ook tegen hem zeggen, dan snapt hij denk ik wel dat jij het meent.

Ik heb er verder niet veel verstand van, maar i’ve tried!

up

respect dat je het hebt opgeschreven meis

inderdaad niet slim om direct seks te hebben, vind ik ook … verder kan ik je niet helpen: upje dus

Heuh je plaatje is toch van iemand van girlscene?

Seks is voor mij bijzonder, dus ook niet zo slim… maarja als je iemand heel leuk vindt zal t vast gebeuren… Laat hem niet gaan, ik heb ook een vriend nu en ik vond hem ook al super lang leuk… Maar je moet ook wel snappen dat na een relatie van 5 jaar je niet meteen in staat bent om een nieuwe relatie aan te gaan. Wacht tot hij smst, tenzij het langer dan een week duurt dan kan je iets van je laten horen, spreek dan met hem af en praat erover… zeg hoe je je voelt en dat je heel onzeker bent nu. Jij moet toch ook weten waar je aantoe bent?
succes meid !

Je bent wel heel erg verliefd op die jongen, maar hoe moeilijk het misschien ook is, je moet je niet laten gebruiken! Je verdient wel een jongen die écht van je houdt!

Als ik jou was zou ik gewoon “op zoek” naar iemand gaan die wel echt van je houdt, hoe moeilijk het ook is!

En doet hij dat wel, dan zou ik gewoon met hem daarover praten!

Succes ermee!

Ik denk dat ik het langs ‘Jan’ zijn kant begrijp. Ik kom uit een relatie van 5 maanden ( oké niet zoooo lang) en ontmoette niet lang daarna een leuke jongen die nu ( nog niet officieel) m’n vriend is. En ik voel dat ik minder geniet en me erop stort dan anders. Maar dat betekent niet dat ik hem niet meer wil en terug wil naar m’n ex. Als je uit een relatie komt die niet goed liep ( op 't einde toch), is het eerste wat je wil doen : je hoofd leegmaken. En ik denk dat hij dat nu aan het doen is en daarom niet zoveel initiatief neemt. Tijd geven, zou ik zeggen, dat heeft bij mij gewerkt. Het is normaal dat je nog niet van een nieuwe liefde echt kan genieten als die oude nog niet uit je systeem is. Wacht nu even en vraag 'm binnenkort nog eens uit.

Bedankt voor de reacties girls.

Ik zit momenteel eigenlijk nog steeds in dezelfde situatie.
Hij heeft ondertussen wel al eens gebeld (nadat ik gesmst had), hij wil deze week daten (vorige week paste blijkbaar niet :s).

De seks vind ik zoals ik het nu bekijk ook wel te vroeg geweest… Maar op dat moment leek dat niet zo. Hij wou het ook, en ik dacht dat ik hem wel meer ging horen nadien. Ik had gewoon niet gerekend op de situatie zoals die nu is.

Ik heb echt angst om hem te verliezen… (ookal heb ik hem niet eens).
Maar inderdaad, met wat tijd en geduld zal alles wel uitklaren hopelijk.

Aan de seks kan je niets meer doen, gebeurd is gebeurd. Ik heb alleen 1 tip: ga niet te hard van stapel.

Ik probeer niet te hard van stapel te lopen, maar ik kan gevoelens niet tegenhouden …
Ik vond hem al zo lang leuk, en geen haar op mijn hoofd dacht er nog aan dat het ooit iets zou kunnen worden tussen ons (door zijn lange relatie).
En nu liggen de kaarten toch net iets anders…

Ik denk dat je zoiezo even wat rustiger aan kunt doen. Als hij net nog uit een relatie komt kan hij je ook “gebruiken om eroverheen te komen”, als je snapt wat ik bedoel. Een vriendin van me heeft dit (niet bewust) gedaan bij haar huidige vriend… En ze weet dat ze niet met hem verder wil.

Het zou dus zonde zijn als het hierdoor niet serieus wordt! Dus ik denk dat je het beste een beetje rustig aan kan doen. Het gewoon een beetje luchtig houden en leuke dingen met elkaar doen.

We hebben deze week afgesproken.
En hetgeen in vreesde is waar. Hij heeft er spijt van. Hij vond het veel te vroeg en voelt zich nu erg slecht erover. Tov mij en tov zijn ex.
Dat voelde ik wel al aankomen, alleen jammer dat hij dat niet van tevoren wist, en dat hij nadien niks heeft laten horen.
Ik heb dat hem ook gezegd, maar toch heb ik niet echt al mijn emoties eruit kunnen gooien, ik zat zegmaar met hem in…
We hadden desondanks een leuke avond en weer afgesloten door gekus :s
Ik ben echt op een slecht persoon gevallen :’( ben echt gewoon gebruikt.
Ik wil helemaal geen einde maken aan onze afspraakjes, en toch weet ik dat het niks wordt.
Nu ben ik van plan gewoon niks meer van me te laten horen. Zondag zie ik hem wel (zelfde feestje), maar ik ga er niet veel aandacht aan schenken. Misschien moet ik ook gewoon tonen dat ik me gebruikt voel, ik weet alleen niet of dat het juist effect geeft bij hem. Hij is zo destructief :frowning_face:

ik herken mezelf dr in $

Ik zou het vooral niet haasten! Het is nu 2 weken uit tussen Jeroen en mij.
Toen wij wat kregen, was hij net 2 maanden weg bij z’n ex, waarmee hij samenwoonde en zelfs een kindje heeft… Het ging een half jaar goed, maar het is toch te snel gegaan… Wat voor mij des te moeilijker is nu… Ik had achteraf veel liever alles rustiger aan gedaan, want ik ben niet alleen van hem, maar ook van zijn zoontje gaan houden… Ik weet dat het wel weer goed komt met mij en misschien over een poosje zelfs wel weer tussen ons, maar dat maakt het niet veel makkelijker!

Ik zie nu, na het typen van het bovenstaande je laatste reactie pas!
Ik zou, als ik jou was, voorlopig even doen waar jij behoefte aan hebt en waar je je goed bij voelt! Heel veel sterkte

Waauw moeilijk!
Ik weet niet zoveel over dit soort onderwerpen.
Ik zou hem eens opzoeken en vertellen hoe JIJ het hebt ervaren,
dat je je gebruikt voelt. Dat je wilt dat hij duidelijker is enzo (dat wilde je toch?!)
Maar aangezien je regelmatig met hem afspreekt heb je dat misschien al wel gedaan?

Succes!