onzekerheid

Ik had voor de zomervankantie een jongen ontmoet op school. Eigenlijk begon ik die jongen leuk te vinden al toen ik hem zag maar ik had toen zelf een relatie van 2 jaar. Nou had ik toen met die jongen afgesproken en zei hij tegen mij dat hij een meisje leuk vond van de sportschool. Dat vond ik wel balen maar ik twijfelde zelf ook nog met die jongen of het echte leuk vinden was omdat mijn relatie ook minder lekker was. In de zomervakantie had hij haar mee uitgevraagd maar zei zij dat ze niks in hem zag. Ondertussen heb ik al die tijd met die jongen gechat en hij zei dat hij me eigenlijk ook al leuk vond. Half augustus ging het uit met mijn vriend en kreeg ik met hem een relatie. Soms ben ik nog onzeker over hoe het allemaal gelopen is. Is dit tercht of niet?

Je hoeft er niet onzeker over te zijn vind ik.
Want je bent niet vreemd gegaan in je relatie.
Maar je hebt nu een relatie met die jongen?

ja, maar het is meer over hemzelf dat hij dat meisje niet meer leuk vond nadat hj had uitgevraagd. Of die jongen vond haar niet zo leuk als hij dacht, want hij vond mij toen ook al leuk zei hij.

Het is jammer als een jongen niet vanaf het begin verliefd is of datjij niet zijn eerste keus bent. Eerst had ik ook zoiets ik vond een jongen leuk en hij een ander meisje , maar zij had toen een vriendje. Uiteindelijk wilde hij wat met mij en ik was bang dat als het meisje niet meer met haar vriendje had hij met haar zou nemen. Dit was niet zo want toen het uitging en hij dat hoorde deed hij daar niks mee.
Dus ik zal je niet druk maken.

Ja maar wat is nu het probleem… Want hij vind je toch leuk?
En hij heeft toch een relatie met je?
Dan snap ik niet waar je onzeker over bent…

:face_with_raised_eyebrow:
Wat is het probleem?

Misschien vond hij je toen geen optie omdat je een vriend had nog?

dat het snel over wasmet haar (blijkbaar) en dat hij mij leuk begin te vinden hij kende haar eerder en dat hij toen mij leuk vond das toch raar.

Ik had wel ongeveer hetzelfde. Het ging uit met mijn ex, hij was met een meisje aan het daten maar het werkte niet. Toch voel ik me eigenlijk niet tweede keus en als ik dat was zou hij toch achter dat meisje aan zitten en niet bij mij zijn.