hay! hier is mijn verhaal
ik ben verliefd op een jongen R. De ene keer heb ik het idee dat hij mij wel ziet zitten. Kijkt hij vaak naar me. zelfs anderen vallen het op (zonder dat ze weten dat ik verliefd ben op R) maar van echt contact komt het niet. Ik ben super verlegen als het om jongens gaat. Ik wil dan zoveel dingen zeggen en gewoon op die jongen afstappen maar ik klap dicht. ik kan niks meer zeggen. laatst kwam R dus naast me staan en leunde met zijn arm tegen de mijne. ik word gek van onzekerheid en van mezelf. R (durft?) ook niks te zeggen. het blijft dan alleen maar bij kijken en oogcontact. op zulke momenten denk ik soms dat R me ziet staan. op andere momenten als ik dan naar R kijk kijkt hij maar even terug maar heb ik het gevoel dat hij langs me heen kijkt. ik wil zo graag dat spontane meisje zijn die op jongens af durft te stappen maar ik klap gewoon dicht! als er dan een jongen is die mij leuk vind of ik vind een jongen leuk stoot ik ze van me af en ontwijk ik ze terwijl ik dat juist niet wil. bang om mezelf (gevoelig) op te stellen en me te laten zien.
liefs