onzekerheid

hoii,

ik heb iets waar ik toch tegen aan blijf lopen… ik heb een heel leuk vriendje (nu 4 maanden niet heel lang) maar ik vind hem echt heel leuk en kan echt mezelf zijn bij hem. maar ik heb niet zo’n goede ervaring met jongens (vreemdgaa,n opeens gedumpt worden enz.) nu vertrouw ik hem er wel op dat hij niet vreemd gaat, maar ben wel bang dat hij me minder leuk gaat vinden en me uiteindelijk dumpt ofso… soms praat hij ook wel over andere meiden (zijn ex, of meiden waar hij wat mee gedaan heeft zoals friends with benefits en one night stands enzo) en ik vind dit ook wel lastig, ik weet niet hoe ik er op moet reageren als hij over een andere meid praat dus word k vaak een beetje down en doe ik heet bot tegen hem. ik weet ook wel dat hij nu mij heeft en niets met hun wilt maar toch vind ik het lastig… en ik wil gewoon nog heel lang samen met hem zijn maar als ik hier iets over vraag reageert hij een beetje vaag (joah zoalang we het leuk hebben is t prima, we zien t wel) zo weet ik wel dat hij niet echt over de toekomst na denkt maar ik heb denkik toch een beetje de bevestiging nodig dat hij het ook leuk heeft met mij en ook graag nog lang bij me wilt blijven… maar weet niet zo goed hoe ik dit moet vertellen…

Je kunt nooit van tevoren weten wanneer hij het uit gaat maken. Je kunt daarom maar gewoon van hem genieten zolang jullie hebben. En gewoon leuk zijn zoals je bent. Juist als je iedere keer jezelf gaat afvragen of hij je nog wel echt leuk vind, daar word je juist onzeker van. Niet doen! Er zijn meiden die helemaal geen vriendje hebben. En ik denk dat heel veel meiden wel hebben meegemaakt dat een jongen vreemd is gegaan of opeens uitmaakt. Zo zijn jongens gewoon eemaal. Zo steken ze inelkaar.

Niet teveel twijfelen. Gewoon hoppaa jezelf zijn. Dan vind hij je vast het leukst.

Dit ^.
en als hij begint over andere meisjes gewoon zeggen dat je geen behoefte hebt aan die info.