onzekerheid

Ik weet er zijn hier al genoeg topics over. Alleen kon niks vinden wat mij antwoord bood.
Zal alles zo kort mogelijk proberen uit te leggen.
Ik heb een lange relatie achter de rug. Door omstandigheden is dit uit gegaan. Verder was de seks met hem goed, hij had me geleerd niet onzeker te hoeven zijn. En ik wist natuurlijk precies wat hij lekker vond en wat niet.
Na die relatie een nieuwr vriend gekregen. Daarmee was de seks zo bagger. Hij maakte me onzeker, heeft zelfs een x gezegtdat die t wel zag zitten als ik een borstvergroting zoou laten doen. Vervolgens had die op alles wat ik deed tijdens de seks commentaar. Van die vriend ervoor hoefde ik niet veel te doen tijdens de seks. Omdat t mij zo onzeker maakte. Ik pijpte hem wel en zat wel is boven op, maar niet vaak. Dat was natuurlijk bij hem een groot drama. Gelukkig heb ik het met deze jongen uitgemaakt.
Nu heb ik een nieuwe vriend. Hij is zo verschrikkelijk lief, van t weekend voor t eerste seks gehad met hem. Alleen nu ben ik zo bang dat ik alles verkeerd doe. Dat hij gaat zeuren over me cup maat, dat is een kleine b cup. En dat ook hij zeurt over me weinige ervaring. Ik durf hrt initiatief niet meer te nemen, wat ik voorheen nog wel is deed.
Daarnaast heb ik een redelijk grote moedervlek op een plek waar ik me ervoor schaam. Waar ik me echt voor doodschaam, en durf t hem niet te zeggen. Bang voor ze reactie. Terwijl die der anders vanzelf toch wel achterkomt. Maar weet niet hoe ik t moet zeggen. Ik weet zeker dat die heel lief zal zijn en zal zeggen dat die van me houdt zoals ik ben. Maar alsnog blijf ik onzeker door de reactie die ik van me ex gekregen heb.
Kunnen jullie me tips geven hoe ik er weer vanaf kom. T begint echt een blokkade te worden voor mezelf.
Dankjewel alvast

Ik snap je onzekerheid wel. Ik heb nu bijna een halfjaar met mijn vriend en hij is dus ook me eerste keer. Op het begin was ik zo bang en onzeker! Na de eerste keer durfde ik bijna geen seks meer te hebben omdat ik bang was alles fout te doen. Ik heb dit ook tegen hem gezegd en hij reageerde heel lief. Ik denk dat je er gewoon over moet praten. Als hij echt van je houdt en gek op je is gaat hij echt niet bij je weg vanwege dit. Succes.

Edit; Oeps, dit ging mis. Sorry!

Probeer er met hem over te praten, je kunt het beter uitspreken dan kan hij er rekening mee houden. Ik heb nu een jaar een relatie en ik was/ben ook heel onzeker over dingen. Stapje voor stapje hebben we mn angst ‘aangepakt’ en er zijn al heel wat dingen die me nu gewoon lukken zonder schaamte en onzekerheid.

Vertel het hem en spreek af dat alles op jou tempo gaat!

Heb met hem over een deel al gepraat. Hij reageerde lief! Hij schrok zelf een beetje ervan dat hij de 3de jongen is waarmee ik seks heb, hij dacht dat ik er wel meer had gehad. Dus hij doet nu heel rustig en heel lief en helpt me onwijs met alles.
Alleen ondanks dat, blijf ik me gewoon zo onzeker voelen. Ik wordt daardoor ook minder spontaan en hou mezelf ook in.