Onzekerheid...

Heeey girlz,

Ik zit hier met een probleem.
Er is een jongen die ik leuk vind , en hij vind mij ook leuk. Maar mijn moeder zegt dat ik moet wachten tot ik weet hoe hij in elkaar zit , dus zon 2 jaar. Hij is bereidt om te wachten. Maar moet ik hem zijn eigen weg laten gaan? Of moet hij op mij wachten? A.u.b. Help me x

Uhm…2 jaar wachten…best wel grote onzin.

Uhm, sorry hoor… maar waarom moet die 2 jaar wachten? Dat is idd best wel onzin, een relatie is juist beginnen met elkaar leuk te vinden en dan in de relatie elkaar steeds beter leren kennen. Het is wel zo dat je voor een relatie elkaar al wel een beetje moet kennen, maar 2 jaar? pfff… Respect als die zo lang kan wachten, dat gaat niemand volhouden… Sorry om het te zeggen, maar ik vind niet dat je hem 2 jaar moet laten wachten hoor!

Als je hem echt heel leuk vind denk ik ook niet dat jij 2 jaar kunt wachten hoor. Misschien is met je moeder over praten over dat jij dit geen goede regel vind. Want serieus hoor, 2jaar wachten? never dat hij dat volhoud en ik vind het echt grote onzin. Vertel je moeder dat je hem echt heel leuk vind en hij jou niet zo snel pijn zou doen.

Met je eens (: