Hoii,
ik wil niet echt als een overly attached girlfriend klinken maar ik zit hier wel mee en weet niet echt aan wie ik het kwijt moet dus ik vraag het maar aan jullie…
Ik heb verkering met een jongen, en ik ben echt heel erg verliefd op hem. We hebben een paar x afgesproken en toen hebben we echt heel veel gepraat en gezoent en hand in hand gelopen…Hij zei dat het zo goed voelde met mij en dat ie echt verliefd op me is. Toen ging hij weer naar huis en savonds gingen we wat chatten op facebook, maar toen opeens deed ie heel vaag. Hij deed heel kortaf en vaag en een beetje boos achtig…Mischien heb ik het gewoon verkeerd opgevat, maar hij deed nooit zo als we gingen chatten. Ik heb echt veel meegemaakt qua vriendjes en heb mijn hart echt heel erg gebroken, dus nu ben ik bang dat dat weer gebeurd. Ik ben bang om hem kwijt te raken, want hij kan gaan twijfelen enzo…Niet alleen vanwege die chat maar gewoon over het algemeen…Beetje stom verhaal maar ik zit er wel mee. Want ik wil hem niet kwijtraken, ookal zegt ie zulke dingen…hij kan altijd gaan twijfelen aan me…en ik vind hem echt heel erg leuk!! Wat moet ik nou doen?
Xx