onzekerheid over vagina

hooi ik ben een meisje van 15 jaar en ik zit echt ergens mee
De laatste tijd heb ik altijd afscheiding in mijn onderbroeken, dit vind ik echt heel vies en het stink ook best wel.
Verder heb ik het gevoel dat er iets niet klopt mijn vagina, want het lijkt wel alsof er zegmaar iets uisteekt (wat het is geen idee) ook ziet het er niet echt fris uit.
Ik was het verder vaak genoeg dus dat moet het probleem niet zijn.

iemand misschien een ideetje wat dit kan zijn, want i kschaam me er echt voor?:frowning_face:

Ben je al ongesteld?

hee,
dat afscheiding is heel normaal , en dat wat uitsteekt zijn je binnenste schaamlippen die nu waarschijnlijk groter worden.
niets aan de hand met jou!:slight_smile:

afscheiding heeft iedereen wel s volgens mij, gewoon inlegkruisje gebruiken, worden je onderbroeken niet vies.
en dat er iets uitsteekt, dat heb ik ook. Geen idee wat het is maar volgens mij niks raars . hoop ik ;p

Ik denk dat je binnenste schaamlippen iets groter zijn, dat kan bij sommige meisjes/vrouwen.
Om de afscheiding op te vangen kan je mini inlegkruisjes indoen. Zowel geschikt voor gewoon ondergoed, als hipster als string.
Mocht je echt niet blij zijn, dokter is je laatste optie.

Afscheiding is helemaal normaal, het is denk ik raarder als je het niet zou hebben :wink:, en als je het vies vind, gewoon inlegkruisjes dragen (van die dunne smalle dingen, lijkt op maandverband). En dat stukje wat uitsteekt, zijn je binnenste schaamlippen, dat is ook helemaal normaal, heel veel vrouwen en meisjes hebben dat.

dankjullie wel allemaal lucht echt op :d

maar nog iets die vieze geurtjes, ik ben een meisje van 15 en heb net 1 jaar met mijn vriendje ben verder nog maagd, maar we gaan steeds verder, zou hij die vieze geurtjes ook ruiken bij bijvoorbeeld het vrijen? :blush:

Als je gewoon eerst je poes wast dan niet.

Heb je geen seksuele voorlichting ofzo :’)

Hahaha ja dat vond ik ook al, je klinkt niet echt klaar om sex te hebben ofzo. Misschien moet je er maar is met je moeder over praten. Dan hoef je het ook niet aan mensen op girlscene te vragen.

Ik zou niet elke dag inlegkruisjes doen…dat zorgt er weer voor dat je vagina als het ware niet goed kan ademen en je dus een schimmelinfectie kan krijgen.
Tips om het minder erg te maken…niet te strakke broeken, 's avonds als je gaat slapen bijv. slaap onderbroekjes (katoenen niet te strak zittende onderbroekjes)
NOOIT met string aan slapen! Dit is niet hygiënisch! En het liefst ook niet de hele dag hetzelfde ondergoed aan en er dan 's avonds ook nog mee slapen. En verder gewoon goed wassen met water :slightly_smiling_face: