Onzekerheid, over jezelf en je liefde

Beste meiden,

ik wil graag iets met jullie delen en ik hoop dat jullie tips voor mij hebben hoe ik het beste hier van af moet komen dit zou niet binnen een week gaan natuurlijk niet. Maar er zijn vast meiden die hier ook last van hebben en misschien kunnen we dan met elkaar over praten. Uiteindelijk moet ik het toch zelf doen maar steun van andere mensen is ook altijd fijn.

Het zit namelijk zo ik ben een heel onzeker meisje, de onzekerheid komt niet vanuit mijn lichaam maar meer om mij persoonlijkheid. Ik heb nu 7 maanden een relatie en ik denk telkens dat er veel betere meiden zijn dan mij en dan zeg ik dat tegen mijn vriend. hij zegt dan tegen mij dat is helemaal niet zo ik hou van jou en jij bent mij meisje. Maar soms heb ik dat gevoel wel. Hoe hij met zijn beste vriendin om gaat dan denk ik deed je dat ook maar zo met mij als wij een keer een conflict hadden.

Maar het gaat alleen maar door mij hoofd van ben ik wel goed genoeg? er zijn veel knappere meiden dan mij? dan liked hij foto’s op instagram en dan denk ik ja die zijn toch veel leuker dan mij? misschien vind hij andere meisjes veel leuker van mij? En dan vraag ik met wie app je ? Ik ben echt geen jaloers type echt niet maar ik ben soms te bezorgd en dat kan ook niet leuk zijn

Ben ik wel goed genoeg voor de mensen mij heen? ik ben vorig jaar afgestudeerd en ik werk nu fultime in een verzorgings te huis. Maar ik wil heel graag verpleegkundige doen maar daar ben ik ook onzeker in of ik dat allemaal wel aan kan is het niet te zwaar voor mij?

Ik ben zo groten deels geworden dat mijn ex in mijn vorige relatie vreemd is gegaan. Waardoor mijn vertrouwen in mezelf weg is gegaan. Dit is weer mijn eerste nieuwe relatie na mij ex.

Ik wil graag hulp en ik weet dat ik het zelf moet doen. Maar op een dag zegt mij vriend dat hij de onzekerheid zat is. En dan ben ik te laat

Ik hoop dat er mensen zijn die hier ook last van hebben en dat ik daar over kan praten. Want praten dat helpt zeggen ze altijd.

Ik wil van de onzekerheid af, ik wil in mezelf gaan geloven, ik wil mij zelfvertrouwen terug.

Veel meiden hebben last van onzekerheid, maar je vriend heeft voor jou gekozen! In zijn ogen ben jij dus de leukste en liefste meid. Je bent goed zo als je bent, en je vriend is op je gevallen hoe je bent.

Dat zou al een goede zin in die ik in mijn hoofd telkens moet gaan herhalen. dankjewel.
Misschien kan het mij gaan helpen

Zoals @Koetje al zegt, hij heeft voor jou gekozen en niet voor iemand anders. In jouw hoofd zijn er misschien knappere meisjes, maar in zijn hoofd ben jij dat voor hem!
En van social media moet je je niet zoveel aantrekken, mensen zetten alleen hun beste kant erop, waardoor het lijkt alsof ze een geweldig leven hebben, terwijl zij ook minder leuke dingen hebben, maar dat delen ze niet