Onzekerheid na date 1

Na een eeuwigheid niet meer actief te zijn geweest hier kom ik toch even om hull vragen haha.
Ik heb een jongen leren kennen via Tinder en na 2 weken praten hebben we een date gehad 5 dagen geleden nu. Daarvoor appte we best veel maar na de date heb ik het idee dat dat een beetje verwaterd is.
Hij zei wel dat hij het leuk vond met me en een date 2 er wel in zit en hadden ook gekust.
Nou had ik hem eergister gevraagd wanneer date 2 dus komt maar hij wist niet wat we gaan doen dan dus is er niet meer over gesproken. Nou ben ik bang dat als we dit weekend niks afspreken het contact weg gaat of nog meer verminderd… Ik dacht er aan hem vanavond te appen als die rustig thuis is want hij werkt doordeweeks, en dan te vragen of hij al plannen heeft voor het weekend en anders zin heeft om met mij iets te gaan doen… Dan moet ik alleen wel nog iets leuks verzinnen want een drankje en naar de film gaan hebben we toen al gedaan. Iemand tips hoe ik erachter kom hoe het nou zit tussen ons want na date 1 ben ik hem wel leuk gaan vinden.

De enige manier om er achter te komen hoe het tussen jullie zit is het vragen. Alleen op deze manier weet je zeker hoe hij er écht over denkt… En ja, ik weet het: dat is heel lastig en erg direct…

Nou er was nog over gepraat, en daarna stopte het weer en dit maakt me dus zo onzeker haha.

Volgens mij is het wel normaal dat het contact na de eerste date een beetje verwatert even, omdat het toch even wennen is weer.
Gewoon vragen of hij zin heeft om iets leuks te doen ja! Misschien wat gaan eten ofzo?

We hebben het gehad over de 2e date, ik vond hem ongeïnteresseerd over komen dus ik vroeg hem of hij dat wel echt leuk vind om nog iets te gaan doen en toen kreeg ik terug ‘ja hoor niet zo onzeker zijn’. Maar daarna werd het weer stil tot nu dus die onzekerheid is weer terug haha

Ik snap je spanning haha.
Ik denk inderdaad dat je niet zo onzeker hoeft te zijn, al helemaal als hij dat zegt :wink:
Maar ik snap dat je wel graag door wil pakken.
Misschien kun je voorstellen om naar een cafeetje te gaan of uit eten?