Onzekerheid na 1 dag?

Ik heb sinds gisteren een nieuwe boy, hij heeft mij gevraagd.
Ik heb de dag verder met m doorgebracht, en later ben ik naar huis gegaan…
maar in die uurtjes, voelde ik me erg raar bij hem… ik voelde mij eigenlijk te min voor hem op 1 of andere manier. ook praatte we niet.
_
Gisteren avond, liep het ook stroef op msn. (ook hebben we nooit echte volle msn gesprekken gehad…) in iedergeval, Ik had een goede vriend van mij op bezoek en waren gewoon samen gezellig praten en dergelijke. Mijn vriendje deed toen raar toen hij hoorde dat een vriend naast me zat. Ik heb hem meteen verteld dat er niets tussen diegene en mij loopt… maar toch deed hij raar.
Later die avond ging hij offline en dan meteen weer online. hij had in zijn msnnaam zijn naam + een hartje en een andere meisjesnaam met een foto van een meisje. er ging iets door mij heen waar ik best kwaad om werd… ik heb hem daarop aangesproken en hij zei dat het gewoon tieren was met zn neef…
Later keek ik nog in zijn msn naam en stond er geen iloveyou meer in…
Nadat die vriend naar huis ging, moest ik huilen en heb mn vriendje opgebelt.
Hij nam op en zei; bel me niet, ik ben super moe en k wil slapen. ik was jankend tegen hem aan het praten… maar voor mij voelde het alsof het niet tot hem doordrong en het niet boeide…

Ik weet nu niet of hij wel van mij houd… ik ben gewoon bang dat ik niet goed genoeg voor hem ben…
wat moet ik nu :frowning_face:!!

( sorry voor het lange bericht, en ik weet niet of er een ander forum loopt hierover :blush: )

hij houdt niet van je (jij ook niet van hem trouwens, maar dat leer je ooit nog wel)
gewoon meteen dumpen, hij neemt je niet serieus

langs gaan, of hij wil of niet.
met hem praten, praten is meestal het beste medicijn.
en als hij dan niks erop uit doet, of iets dergelijks.
dan dumpen die hap, dan is hij het niet waard…

Met zo iemand wil je toch niet? Als hij jou zo slecht behandelt, moet je voor jezelf opkomen. Dumpen die handel.

Uitmaken.

… ik kan dat niet zo snel beslissen …
misschien was hij gewoon heel erg moe… en wou daarom
niet praten ofzo…?
ik weet het niet… moet ik echt niet met m gaan praten erover?
vragen of zijn liefde serieus is…?

je hebt éen dag en moet al huilen om zijn gedrag?

Ik zou het uitmaken

Waarom maakt iemand er een probleem van dat er een vriend naast je zit?
Maar ik zou sowieso niet met iemand nemen waarbij ik me niet 100% op mn gemak voel…

Als hij zo met jou omgaat lijkt het me logisch dat zijn liefde niet serieus is. Of hij heeft nog geleerd hoe die met mensen om moet gaan, kan ook. Maar als jij liever eerst met hem wil gaan praten, kan je dat ook gewoon doen!

Het belangrijkste is dat je voor jezelf opkomt!

Als ik bij hem ben, voel ik mij best op mijn gemak…
Daar ligt het niet aan…

misschien zal ik hem ook moeten vragen of hij me vertrouwd…?

en klopt… tis raar dat ik nu al moet huilen… maar dat met die msnnaam gaf mij zon steek opeens…
k weet niet of het hem is doorgedrongen… en dát wil ik met hem bespreken…

wtf? dan push je hem meer weg hoor maarja raar advies
uitmaken btw, er bestaan leukere dan deze :grinning:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Op je gemak he?

… als ik niet van hem zou houden, had ik dan gehuild…?

als ik alleen met m ben …
bij mensen is ie beetje anders…
weet niet of dat altijd zo isbij hem…

Verliefd zijn op iemand en houden van iemand zijn twee verschillende dingen

watis verschil dan… :cold_sweat:

Nou er zijn geen standaard definities voor. Maar voor mij betekent houden van; zekerheid (weten dat diegene er altijd voor je is), stabiliteit, op je gemak voelen, enz.
En verliefdheid is denk ik meer; spanning, duurt meestal niet zo lang. Terwijl houden van een persoon voor de rest van je leven is.

Maarja, dat is hoe ik erover denk…

ik zou met hem afspreken en zeggen wat je voelt; als je je dan nog niet beter voelt bij hem zou ik er een eind aan maken…