onzekerheid is me de baas

kennen jullie dat, onzeker zijn, even niet weten wat te zeggen te doen of te denken. Achter alles iets zoeken, bereno p de weg zien ?

het is met mijn vriend een weekje uit geweest, hierna wilde hij me terug hij miste me. Naief als ik was nam ik hem direct terug. Maar nu heb ik soms het gevoel dat ik een fout loop goed te maken die hij gemaakt heeft. Hij moet mijn vertrouwen terug winnen en alles maar heb hetgevoel dat ik dat nu andersom aan het doen ben.

Vanochtend stuurde me vriend geen goeie morgen, of helemaal niets weer kwam het van mijn kant.
Of gister avond heeft hij hele avond niet op zijn app gekeken terwijl als ik er ben dan zit hij hele uren op dat ding te schrijven en te spelen … Doe ik iets fout ?

Ben dan gelijk bang dat er iets is. als ik hem dan vraag of er iets is geeft hij aan dat er niets is en dak niet onzeker moet zijn. Vervolgens ben ik weer onzeker over het feit dak erover begonnen ben …

Ik wordt echt gek :bored: Wat denken jullie terechte onzekerheid ? Onterechte nzekerheid ?
Zou ik hem kwijt raken als ik er over begin, dit ben ik toch ?!

Als hij een fout maakt moet jij niet onzeker zijn en bang zijn hem kwijt te raken
en bijna alle meisjes zijn wel onzeker over iets,
kwijt raken als je erover begin? je wil gewoon zekerheid dat moet hij kunnen accepteren anders is hij geen goeie vriend.

Je hoeft echt niet onzeker te zijn je doet niks fout! :slightly_smiling_face:
zeg anders tegen je vriend als hij bij je is leg je telefoon eens neer je bent nu toch bij mij dan doe je niks fout.

Succes! :slightly_smiling_face:

Ja het vervelende is als ik bij hem ben is die zo lief en worden alle onzekerheden weggehaald voor me … Dan laat die me echt wel merken dak het ben enz, maar net als vandaag heb ik bonje met me vriendin en dan reageerd hij zo kortaf dan heb ik het over dat ik het weekend bij hemw il zijn en ineens doet doe koeltjes :S