Onzekerheid! HULP NODIG PLEASE

dat kan zeker zijn.
raadpleeg de dokter even zou ik zeggen

voor het beste advies kan je t beste naar de dokter gaan

“Maar dus nu mijn vraag;”

…?

imsorry so freakin stresstout!

typfout GENIUSS

als je dit in juli gedaan hebt, zou het kind er nu al moeten zijn?

Ja bedankt het moest JUNI zijn;) uhu zijn mensen klaar met fouten controleren ofwat sorry weetje reageer als je een antwoord hebt waar ik wat aan heb?

thankyou

Ja, maar dat zei ze omdat het dan vorig jaar moest zijn xD
Anyway, als ik jou was zou ik toch maar naar de dokter gaan. Je weet maar nooit…

Ik zou trouwens gewoon een zwangerschapstest doen! Als daar uit komt dat je niet zwanger bent even 's ochtends je urine in een potje doen, en naar de huisarts, dat gaat dan naar een laberatorium en daar kijken ze of je een blaasontsteking hebt.

Slik je de pil?
Anders kan je best zwanger zijn, anders ook…
Ik zou als ik jou was toch ff naar de dokter gaan.

Het kan ook later komen, omdat jij je nu helemaal strest…

ik denk dat je wel een blaasontsteking hebt misschien, ik heb dat ook best vaak en dan herken ik wel wat jij zegt over een donkere kleur en geen fijne geur ;p

en met je menstruatie…dat is wel raar op zich, misschien kun je voor de zekerheid een test halen en anders komt het misschien ook door je hormonen of zo haha?

ik heb ook weleens gehad dat ik het eerst altijd heel regelmatig was, en dan veranderde het ineens heel erg van ‘datum’ haha.
Maar ik zou het voor de zekerheid even checken/laten checken(dokter)!

Ik zou toch maar naar de dokter gaan als ik jou was. Al is het alleen al voor je urine.

als je een blaasontsteking hebt, dan voel je dat wel, dat brandt tijdens het blassen
en je moet altijd rekening houden dat je met condoom ‘maar’ 99 % veilig bent
voor alle zekerheid toch maar een testje halen?

nounou, 3 keer in een uur. hoe voel je je nu? was het nou nodig om dat met ons mede te delen-_-