Onzekerheid en druk na de eerste keer; advies?

Dag iedereen,

Ik ben nieuw hier dus hak mijn hoofd er alsjeblieft niet vanaf als ik iets doms zeg of doe maar ik heb een klein probleem waar ik graag jullie mening of advies voor hoor.

Ik ben 21 en nogal socially awkward, hierdoor heb ik niet bepaald veel ervaring met uitgaan en daten en tot sinds kort was ik maagd. Nou is er een jongen die ik al bijna vijf jaar ken, hij is een aantal jaren ouder dan mij maar dat maakt niet zoveel uit afgezien van het feit dat hij veel meer ervaring heeft met relaties dan mij. Sinds dat we elkaar kennen is er altijd wel een soort van klik geweest maar bij mij sterker dan bij hem aangezien hij kort daarna een vriendin kreeg. Ik heb hem daarna een tijd niet meer gesproken, alleen eens in de zoveel tijd op facebook.

Sinds een jaar is het uit met zijn relatie en sinds een paar maanden waren we weer actief aan het praten en toegegeven dat we elkaar altijd al leuk vonden. Dus bedachten wij om met elkaar af te spreken om te zien of het wel loopt tussen ons en gingen we naar de film.

Nou, alles was gezellig en fijn dus besloten we nog een keer af te spreken. Dit keer bij hem thuis. Dat vond ik best wel spannend eigenlijk want ergens in mijn hoofd spookte toch dat idee dat het misschien uit zou lopen tot meer dan alleen chillen en misschien zoenen. Ik ben oud genoeg om aan te geven waar mijn grenzen liggen maar het is niet dat ik tegen het idee was van seks.

Bij hem thuis was het gezellig maar toen ging alles heel snel. Voor ik het wist waren we aan het zoenen en toen gingen we verder, mijn hand in zijn broek en uiteindelijk naar de slaapkamer. Hij vroeg nog wel heel lief of ik dit wel wilde en ondanks dat ik het bij nader inzien best wel te snel vond op een “tweede date” wilde ik het toch wel en hebben we het wel gedaan.

Daarna was het heel raar, we spraken niet heel veel met elkaar meer en ik kreeg een beetje van die twijfels; ging het alleen om de seks, deed ik iets verkeerd, en dus ik al mijn moed bijeen geraapt om te vragen wat hij nou eigenlijk van mij vond. Een echt direct antwoord heb ik nooit gekregen maar we hadden het wel over of ik het lekker vond en of het voor herhaling vatbaar was. Dat wel ondanks dat ik zeer nerveus en gespannen was.

Afijn, een lang verhaal maar dan nu mijn issue; Tijdens dat gesprek zei hij een heleboel dingen waardoor ik mij nu onzeker voel. Ten eerste had hij het over het scheren van mijn schaam haar, hij wilde het er graag helemaal vanaf. Nou goed, ik ben de slechtste niet en zelf vind ik het kaal ook wel lekkerder dus dat is geen probleem. Maar hij kwam ook met dat ik niet zo gespannen moet zijn en dat ik ook moet proberen om te pijpen. Vooral daar heeft hij het er vaak over maar ik weet niet of ik dat wil.

Ik voel mij nu best wel onzeker omdat ik nog steeds niet weet of het hem nou alleen om de seks gaat of dat hij mij echt leuk vind, ik twijfel of we niet te snel zijn gegaan. En enorm veel druk omdat hij blijft praten over het pijpen…

Long story short; advies om hiermee om te gaan? Moet ik het afblazen? Moet ik het proberen?

Ps sorry als dit een enorm lang kutverhaal is (no pun intended) of een enorm stomme vraag. Ik zit er gewoon mee en vind het te awkward om het met mijn moeder erover te hebben dus liever vraag ik mensen die mij subjectief en toch redelijk anoniem advies kunnen geven.

Als jij hem niet wil pijpen, dan gaat dat ook niet gebeuren toch. Vertel hem dat je je daarmee nog niet op je gemak voelt en dat hij gewoon iets meer geduld moet hebben. Als hij jou echt leuk vindt, dan wacht hij graag op je. En anders, tja dan weet je misschien ook wel weer genoeg.

Hmm, ja dat is waar. Het lijkt mij dat we gewoon wat intiemer moeten zijn voordat ik die stap durf te zetten. Maar je hebt gelijk, als hij niet wilt wachten tot dat ik er klaar voor ben dan hoeft het eigenlijk helemaal niet meer. Thanks!

nooit iets doen wat je niet wilt!!! :slightly_smiling_face: als hij niet wilt wachten dan is hij je inderdaad niet waard

Het bovenstaande, inderdaad. En persoonlijk zou ik er zelf bestwel de zin “Gaat het jou dan alleen maar om de seks?” doorheen gooien.

Precies wat iedereen hierboven zegt: niks doen waar je je niet fijn bij voelt en als hij dat niet kan accepteren is het een stomme zak.

Niks doen wat jij zelf niet wil.
Als hij de hele tijd over het pijpen praat… zou ik hem eens vragen of hij het ook nog over andere onderwerpen kan hebben dan alleen dat. Kijken hoe hij daar op reageert.

pffff sorry wat een sukkel zeg…
ik vind eigenlijk gewoon niet dat een jongen dat soort dingen hoort te vragen aan een meisje… je accepteert haar of je donderd lekker op.
En dat die de heletijd over dat ‘‘pijpen’’ zit te zeiken slaat ook nergens op!
serieus, ik zie niet bepaald ‘‘liefde’’ ?
Ik vergelijk het altijd maar een beetje met de titanic ofzo… tussen Rose & Jack is het echte liefde! En zie je Jack aan Rose vragen ''wil je je schaamhaar scheren? wil je me pijpen? blablablabla" NEEEEE! oke misschien zullen mensen me nu wel echt raar vinden als ik t vergelijk met love story’s? :stuck_out_tongue: maar oke…
Nogmaals… je verdiend veel beter! pfff wat een sukkel zeg! sorry…

Ik zou mss eerst een soort relatie starten want uit jou verhaal leidt ik eigenlijk af dat jullie een soort van fuckbuddy’s zijn? Ik snap het ook niet zo goed.