onzekerheid door ex die zelfmoord wou plegen.

Hallo mensjes (:

Ik ben echt zo raar bezig. Mijn danspartner en ik vinden elkaar leuk, dat hebben we toegegeven.
Het probleem nu is; hij wil mij zoenen, maar durft niet.Wat ik begrijp want hij heeft nog nooit gezoend.
Maar IK heb wel vaak gezoend, en nu durf ik het ook niet meer!
Er is een reden voor en ik was er eigenlijk overheen.Er is een jongen die mijn eerste zoen op zo’n manier heeft verpest dat ik bang ben dat ik mijn danspartners eerste zoen ook verpest. De jongen waar ik mijn eerste zoen van heb gekregen, heeft mij later de schuld gegeven dat we geen relatie hebben gekregen, dat ik zijn leven heb verpest en allemaal van dat soort dingen.
Op een gegeven moment ging hij mij elke nacht bellen dat ik moest weten waar hij toe in staat was, en dat wist ik.Hij zei elke x dat als ik nog een keer zoiets zou flikken hij voor de trein zou springen. Ik heb hem van dat idee afgeholpen, maar heb er een onzekerheid van hier tot Tokio aan overgehouden. Hij noemde me lelijk, dik, terwijl ik weet dat ik echt geen tientonner ben!

Nu ben ik dus bang om mijn danspartner ook maar een zoen te geven… Weet iemand wat ik moet doen? :frowning_face:

Misschien moet je hem je verhaal over je eerste zoen vertellen, zodat hij weet waar je bang voor bent, en je gerust kan stellen :slightly_smiling_face:

Je dans partner is NIET die jongen met wie je vroeger gezoend hebt.
Waarin zou blijken dat hij dat ook zou doen?
En zo te horen had die knul flink wat issues, hij had vast een zondebok nodig en dat was jij toevallig.

Kom op, ga er voor, laat je niet in de weg zitten door iets wat in het verleden is gebeurt :slightly_smiling_face:

Misschien moet je toegeven dat je ex nogal gek in z’n hoofd was en gewoon doen wat goed voor je voelt! Als jij hem graag wilt zoenen, doe het dan gewoon. Je zult echt niet z’n leven erdoor verpesten!

wtf, je ‘ex’ (het is geen ex als jullie niets hebben gehad?) wilde voor een trein springen omdat jullie wel hebben gezoend maar geen relatie kregen?
begrijp ik dat nou goed? o.O
dan heeft ie echt eens steekje los.

Haha dat dacht ik ook al.

Anyway, ik zou ook gewoon met die jongen praten die bij je op dansen zit. Maar laat dit je niet in de weg zitten. Want wat 1x gebeurt, hoeft toch zeker niet meteen 2x te gebeuren…

Serieus die ‘‘ex’’ had ik keihard uitgelachen, als je daar al zelfmoord om gaat plegen ben je niet goed snik in je hoofd.

Je moet niet zoveel druk op jezelf leggen, een 1e kus kan niet (soms wel) perfect zijn. Oefening baart kunst. Hij heeft nog nooit gezoend dus hij weet niet wat hij kan verwachten, dus waarom zou je je druk maken :wink:

Inderdaad. Je ‘‘ex’’ is echt een gigantische asshole.

Ik zou die ex echt weg laten zakken in z’n eigen stront. Vind het een belediging voor de mensen die ECHT problemen hebben en daarom zelfmoord plegen dat hij om zoiets onbenulligs met zoiets gaat lopen dreigen.

Je moet je gewoon beseffen dat die jongen niet hetzelfde is als je ex en hopelijk ook niet zulke issues heeft.