Onzekerheid cijfers / blijven zitten.

Ik zit in 3TL voor de tweede keer en ik ben nogal onzeker over mijn cijfers… Ik sta nu momenteel een 4,7 voor wiskunde. Vorig jaar had ik wiskunde laten vallen, nou moet ik eerlijk zijn dat nu haast iedereen uit mijn klas tekort staat voor wiskunde omdat we heel weinig cijfers hebben en we zijn geswitcht midden in het jaar van methode. En verder sta ik allemaal net 5,5jes en 5,8jes niet heel denderend… Ik voel me hier nogal onzeker over omdat ik wel steeds in mijn achterhoofd houd dat ik ben blijven zitten en misschien verwacht ik ook wel teveel van mezelf… Maar alsnog ik vind dat ik wel zevens en achten moet halen, wat ik ook wel haal… Soms… Ik heb deze SE week… En ik heb al 2 cijfers binnen, voor engels een 6,6 en voor geschiedenis een 4,3… Hier word ik nogal onzeker van. Gelukkig sta ik eind nog geen tekort voor geschiedenis maar alsnog… :frowning_face:
Na volgende week (voorjaarsvakantie) wil ik het echt anders doen… Ik had voor deze se week niet veel concentratie, ook had ik het leren uitgesteld… Ik weet dat dit niet zo slim is, maar het maakt me nogal onzeker nu vooral omdat het al bijna van het jaar is… :bored:

Heeft iemand misschien tips voor plannen en concentratie te hebben en wat meer motivatie… Ik ben wel blij dat we vakantie hebben dan kan ik mezelf weer even ‘opladen’ om het zo maar te noemen, want ik heb het gevoel dat ik er wel echt aan toe ben… Maar de onzekerheid blijft wel :frowning_face:

Praat erover met je mentor, wellicht kan hij/zij je helpen.

Ik zou gaan praten met je mentor.