Onzekerheden tijdens de seks

Hey hoi, dit is mijn andere account. Ik zit veel op gs, maar schaam me om dit zo op het internet te moeten zetten. Daarom een nieuw account. Ik zit hier al heel lang mee eigenlijk, ik ben gewoon onzeker als de pest en vroeg me af of jullie dit ook hebben. Ik denk dat iedereen wel onzeker is, maar misschien weet iemand wel hoe ik mijn onzekerheden kan bedekken?

Ik kom net uit een relatie, met die jongen heb ik bijna voor de eerste keer seks gehad. Ik ben achteraf blij dat dat niet gebeurde, want eigenlijk vind ik hem niet eens zo leuk. Wel heb ik al maanden een zwak voor mijn beste vriend, en ik weet dat hij me ook wel ziet zitten. De laatste tijd zijn we heel close, en voor de zekerheid wil ik het gewoon weten, hoe ik mijn onzekerheden kan verdoezelen. Hij heeft me in bikini gezien, en gaf me het compliment dat ik een perfect lijf heb. Eigenlijk heb ik dat helemaal niet, want onder mijn bikini zit heus niet zo’n mooi lichaam;

• Ten eerste mijn borsten, ik zit er een beetje mee dat de tepels pas hard worden als ik er over heen wrijf. Ben ik hier in de enige? Het is een serieuze vraag. En ze staan best ver uit elkaar, maar ach perfect kunnen ze ook niet zijn. Ook hangen ze soms heel erg, andere keren wat minder. Ze zijn best slap moet ik zeggen. Het is niet dat ze écht hangen, maar mooi vooruit staan ze ook niet. In bikini lijkt dit wel, maar dat komt omdat ik mijn bikini bandje (naar mijn nek toe) gewoon strak knoop.

• Dan mijn vagina, de schaamlippen hangen er bij mij al heel erg uit. Geen ‘strak poesje’ dus, waar ik best mee zit. Ik zal mijn leeftijd niet zeggen, maar oud ben ik zeker niet. Dat hoort toch niet? Vriendinnen vertellen dat het allemaal strak daar zit, en dat geloof ik best. Een tampon kan bij hun dan ook pijn doen, en vingeren ook. Ik ben dan ook een van de weinige hier waar dat al bij is gebeurd, maar bij mij voelde ik er niet heel veel van. Komt het daardoor dat mijn schaamlippen een beetje naar buiten hangen?

• Pigment achtige vlek van mijn anus naar het einde van de vagina. Ik ontdekte hem laatst, zo raar. Hij is best groot, maar niet gigantisch. Hij is best donker moet ik zeggen, ondanks dat ik blond ben. Ik weet niet of het een pigment vlek te noemen is, misschien wel een grote moedervlek ofzo. Maar ik báál! Tijdens mondwerk is dat niet echt pretty, neem ik aan… Ik dacht eerst dat het poep ofzo was, en dit is geen trol…
    Edit: Zo ziet het eruit, maar dan wat groter… http://www.ikzegniets.nl/anus-bleken-voor-de-vrouw-van-nu/
    Edit 2: Heeft iemand ervaringen met sterwit skin?

• Als laatste zit er een moedervlekje op mijn bil, net niet er boven. Het is niet een klein moedervlekje, maar ongeveer de helft van je nagel, zelfs wat kleiner. Dit vind ik ook niet mooi, zeker omdat mijn beste vriend heel kieskeurig is.

Ik baal gewoon zo, hij denkt dat het allemaal perfect is maar dat is het nu eenmaal niet. Zijn er meerdere met dit probleem?

Het is normaal dat je tepels pas hard worden als je erover wrijft. En over schaamlippen, bij iedereen ziet het er daar anders uit. Net zoals een penis er bij elke jongen anders uitziet. Jongens letten heus niet zo op hoe het er daar beneden uit ziet, die zijn meestal allang blij dat ze zo ver mogen komen. En als ze er wel een opmerking over maken zijn ze het simpelweg niet waard, punt!

Onthoudt, niemand is perfect.

Bedankt! Misschien maken ze er geen opmerking erover, maar roddelen kunnen ze wel… Hmm :confused:

Ik denk dat dat roddelen meer iets is voor meisjes om te doen dan voor jongens. Ik zou je echt geen zorgen maken als ik jou was, omdat het jouw lichaam is kijk je er automatisch een stuk kritischer naar.

Ik zou je niet zo druk maken als ik jou was. Het komt vaker voor dat de schaamlippen er buiten kunnen hangen en wat die vriendinnen zeggen zou ik ook maar niet zo snel geloven want die kunnen ook maar wat zeggen, misschien hebben die wel precies hetzelfde. Jongens letten daar echt niet op, ze zijn allang blij dat ze het mogen zien etc. Verder over je borsten, bij niemand is dat hetzelfde dus dat is lastig te vergelijken met anderen, maar ook daarbij als een jongen dat ziet is hij allang blij dat hij dat mag zien hoor :slightly_smiling_face: Over dat moedervlekje geldt hetzelfde. Over die pigmentvlek weet ik helaas geen raad, ik denk niet dat hij het erg zou vinden maar als het je zelf stoort kan je er misschien mee naar de dokter gaan.
Veel succes in ieder geval :slightly_smiling_face:

Zoals al gezegd is: niemand is perfect. En een jongen moet je accepteren zoals je bent. Iedereen ziet er anders uit en dat snappen jongen ook wel. Succes!

Waar maak je je druk over meid? Als hij je niet accepteert zoals je bent, dan is hij je gewoon niet waard. Punt uit.

Mm bedankt guys! :slightly_smiling_face: Ik zal het ‘ze zijn blij dat ze iets krijgen’- in gedachten houden.
En over het roddelen, ik denk dat ze dat wel doen. Meer opscheppen, en de vraag: ‘Hoe was ze?’ zal dan ook wel gesteld worden.

Maar bedankt!! :slightly_smiling_face:

Ik heb dit ook wel eens aan een jongen gevraagd, over hoe hij met zijn vrienden praat over zijn ‘veroveringen’. Wat hij zei was

• Ze bespreken altijd het ondergoed (bonuspunten als je rood draagt)
  • Ze scheppen op over wat ze met jou gedaan hebben.

Dit was serieus alles haha. Het is volgens mij echt zo dat ze allang blij zijn dat ze jou mogen aanraken etc. Jouw lijf is jou, en hij vindt jou aantrekkelijk. Inclusief je ‘‘onvolmaaktheden’’ waarvan de meesten heel vaak voorkomen. Geen zorgen! :slightly_smiling_face:

Ik heb het even aan mijn vriend gevraagd en die zegt dat het vooral gaat om zijn prestaties in bed als de jongens het hebben over hun seksuele belevingen. Hij zegt dat het niet over details gaat :slightly_smiling_face: Dus als ik jou was zou ik me geen zorgen maken. Als hij je wilt dan wilt hij je. En als ie gaat zeiken nou jammer dan :slightly_smiling_face:

Misschien moet je je wat minder focussen op al je ‘minpunten’? Ik heb een moedervlek onder m’n oksel die best klein is, maar het is echt een bobbel die zo’n 3 mm uitsteekt. Vroeger heb ik me hier dood voor geschaamd, maar nu denk ik nou en. Natuurlijk zou ik hem weg kunnen laten halen, maar net als alle andere ‘minpunten’ aan mijn lichaam hoort die moedervlek net zo hard bij mij als de dingen die ik echt mooi aan mezelf vindt.

In plaats van op dingen te focussen die beter, mooier, strakker etc. kunnen, is het veel beter om te kijken naar de mooie dingen aan jezelf. Heb je lange benen? Mooi haar? Een lief neusje? Iedereen heeft z’n ‘goede’ en z’n ‘slechte’ punten. Denk je dat je goede vriend perfect is? Echt niet! En als hij je niet leuk vindt omdat je vagina niet strak genoeg is, of omdat een moedervlek op je bil hebt, dan is hij je gewoon niet waard.

Jij kletst toch ook niet over de moedervlekken van je ex? Het maakt ze echt niks uit.

Hmm nogmaals bedankt. Doet me echt goed dit.

@Paultje Dat ja, op mijn bil steekt hij niet echt heel erg uit, maar hij is niet helemaal egaal op mijn huid. Ik denk dat het niet op zal vallen, zeker niet in het donker ofzoiets. Hooguit voelt hij het of zo

En ik ben nog heel erg jong, eigenlijk zou ik me er niet druk om moeten maken op mijn leeftijd maar hier gaat alles gewoon zó snel met die dingen. En ook omdat het mijn beste vriend is weet ik alles van hem, ook hoe hij over seks denkt. En hij is ontzettend kieskeurig… Hmm maar ach. Hij vertelde mijn beste vriendin vandaag dat hij me eigenlijk wel een leuk meisje vind, moeilijkkkk.

Maar hé bedankt iedereen! :slightly_smiling_face: Trouwens rare vraag en ontzettend random, maar maken jullie geluiden tijdens de seks?

Het is niet belangrijk dat je perfect bent (want dat is niemand), maar je partner moet je als perfect voor hem zien :wink:

Dat mijn tepels pas hard worden als ik erover wrijf (of wat dan ermee doe) dat heb ik ook. Daar kan je niet zoveel aan doen, alleen tepelpiercings of zwangerschap willen er nog weleens voor zorgen dat je tepels altijd hard zijn. Ik baal er stiekem ook een beetje van, omdat mn borsten met stijve tepels helemaal perfect rond en mooi zijn, terwijl ze anders in een soort punt naar voren steken haha! Ach, mn vriend interesseert het niks, die denkt alleen: BOOBIES!

Over de ‘lelijke’ vagina en het donkere pigment daar: sorry, maar ik vind niemands vagina mooi haha! Het is gewoon een niet erg charmant deel van je lichaam, die er overigens bij iedereen weer compleet anders uitziet. Van wat ik weet, vinden ook jongens de vagina niet zo mooi om naar te kijken, maar ze hoeven er ook niet naar te kijken, ze willen er andere dingen mee doen :wink: Hetzelfde geld voor het donkere pigment daar. Iedereen heeft dat, maar geloof me als ik zeg dat jongens daar niet op letten!

En een moedervlekje is doodnormaal, iedereen heeft die en soms op de gekste plekken. Misschien vind hij het juist wel heel schattig en sexy, misschien let hij er neit eens op of misschien vind hij het niet zo mooi. In dat laatste geval zal hij zich gewoon ergens anders op focussen, hij zal heus niet het beeld van een naakte vrouw voor zich laten verpesten door 1 moedervlekje :wink:

En ja, ik maak geluiden tijdens de seks. :stuck_out_tongue: Gaat automatisch en het voelt goed om dat gewoon te laten gaat zegmaar haha. Mn vriend vind het wel sexy (en handig, zegt hij: dan hoort hij duidelijk wanneer hij iets goed doet hahaha). Ik kan het ook wel inhouden als we stiller moeten zijn hoor, maar dat is wel iets minder chill.