Hey meiden!
Ik heb iets waar ik best onzeker over ben en ik hoop dat jullie mij daar misschien een beetje bij kunnen helpen
Ik ben 22 en maagd… nog nooit verder gegaan dan zoenen. Nu heb ik een Amerikaanse vriend (hij studeert hier op mijn universiteit) en hij is echt zo’n jock… Hij heeft ook rugby gedaan en weetikhet. Echt zo’n knappe sporty jongen die je in films ziet met baseballvest en gespierd en hij vind mij ook leuk!
We zijn sinds kort soort van official maar ik schaam me best dat ik geen ervaring heb. Ik weet dat (goeie) sex een belangrijk onderdeel is van je liefdesleven maar ik ben bang dat ik het gewoon verpest omdat ik er niks van kan.
En dan nog iets… Hij praatte 2 maanden geleden met een aantal vrienden (ik hoorde dit stiekem → eavesdropping omg) en ze hadden het over een jongen die een vriendin had die maagd was. Die jongen had het uitgemaakt omdat hij haar niet wilde ontmaagden. “Didn’t want to earn his red wings” … ja… bloed. En ik hoorde hem toen zeggen: haha ahw that’s nasty! Dus nu ben ik bang dat hij ook niet met mij verder zou willen omdat ik dan die “nasty” ben… Kan niet garanderen dat ik niet bloed als we verder gaan…
Ik heb hem laatst wel verteld dat ik maagd ben maar ik voel me nu zo stom… ik wil niet overkomen als een zombie die er niks van kan ik wil ook heel graag die connectie met hem voelen. Maar ik schaam me er soort van gewoon voor dat ik ZERO ervaring heb… het is voor mij nu meer een last geworden.
Ik weet niet hoe ik het goed moet uitleggen maar ik schaam me dat ik niks weet… en hij alles al weet en kan. Ik ben bang dat hij afknapt en niet -lichamelijk- met me verder wil
Ik hoop dat ik niet al te raar overkom. Ik voel me gewoon down blehghh