Onzekere Maagd

Hey meiden!

Ik heb iets waar ik best onzeker over ben en ik hoop dat jullie mij daar misschien een beetje bij kunnen helpen :confused:

Ik ben 22 en maagd… nog nooit verder gegaan dan zoenen. Nu heb ik een Amerikaanse vriend (hij studeert hier op mijn universiteit) en hij is echt zo’n jock… Hij heeft ook rugby gedaan en weetikhet. Echt zo’n knappe sporty jongen die je in films ziet met baseballvest en gespierd :flushed: en hij vind mij ook leuk!

We zijn sinds kort soort van official maar ik schaam me best dat ik geen ervaring heb. Ik weet dat (goeie) sex een belangrijk onderdeel is van je liefdesleven maar ik ben bang dat ik het gewoon verpest omdat ik er niks van kan.

En dan nog iets… Hij praatte 2 maanden geleden met een aantal vrienden (ik hoorde dit stiekem → eavesdropping omg) en ze hadden het over een jongen die een vriendin had die maagd was. Die jongen had het uitgemaakt omdat hij haar niet wilde ontmaagden. “Didn’t want to earn his red wings” … ja… bloed. :pensive: En ik hoorde hem toen zeggen: haha ahw that’s nasty! Dus nu ben ik bang dat hij ook niet met mij verder zou willen omdat ik dan die “nasty” ben… Kan niet garanderen dat ik niet bloed als we verder gaan…

Ik heb hem laatst wel verteld dat ik maagd ben maar ik voel me nu zo stom… ik wil niet overkomen als een zombie die er niks van kan ik wil ook heel graag die connectie met hem voelen. Maar ik schaam me er soort van gewoon voor dat ik ZERO ervaring heb… het is voor mij nu meer een last geworden.

Ik weet niet hoe ik het goed moet uitleggen maar ik schaam me dat ik niks weet… en hij alles al weet en kan. Ik ben bang dat hij afknapt en niet -lichamelijk- met me verder wil :frowning_face:

Ik hoop dat ik niet al te raar overkom. Ik voel me gewoon down blehghh

Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel tijd om hier echt op in te gaan, maar ben jij echt 22? :flushed:

Daarnaast zou ik niet weten waarom je je zou moeten schamen dat je maagd bent. Ik ben 19 en ook maagd en ik kan me serieus geen één reden bedenken waarom het raar/stom zou zijn…

Er is niks om onzeker over te zijn! Hoe reageerde hij eigenlijk toen je zei dat je maagd was?

Anyway, seks is met iedereen anders, dus zelfs als je ervaring had, was het toch weer ‘nieuw’ geweest. (Denk ik, enige seks die ik heb is met mijn eerste en huidige vriend).

Je moet sowieso niks doen wat je niet wil, en als je er klaar voor bent en het doet moet je gewoon communiceren. Vragen of hij eerlijk wil zijn en of hij wil zeggen wat hij fijn vindt en wat hij wil wat je doet, en zelf ook zeggen wat jij wil en fijn vindt. Waarschijnlijk zal het dan nog niet perfect gaan, maar oefening baart kunst! Da’s het leuke eraan :wink:

Ja ik ben 22, why?

Ik weet het niet… ik voel me zo’n aanhangsel zonder ervaring enz… Ik weet niet hoe ik het goed moet uitleggen maar ik ben om de een of andere reden bang dat het kapot loopt door mijn zero ervaring

Ik ben 18 en ook maagd en ben er wel trots op. Bedoel seks wil ik met 1 man die heel veel van me houd. Jammer dat de maatschappij zegt dat je zo snel mogelijk seks moet hebben. Terwijl seks juist om liefde gaat. Dus als hij jou niet accepteert, omdat je maagd bent moet je je afvragen of hij het wel waard is en er is niks mis mee om maagd te zijn.

Hij zei dat het goed is dat ik er voorzichtig mee omga. Dat ik me niet moet schamen dat hij iemand wilt zijn waar ik alles tegen kan vertellen enzo. Dat was het eigenlijk. Ik heb nu de neiging hem te smsen en te vragen wat hij ervan vind dat ik nog zo onervaren ben want ik denk soms dat hij me raar vind.

Sorry als ik raar overkom maar ik zit er nu echt mee haha. Ik weet absoluut niet hoe jongens tegen dit soort gevallen aankijken. Of ze het juist fijn vinden om de eerste te zijn of dat ze geen “red wings” willen verdienen en iemand met ervaring willen ofzo. Ik zat er al een tijdje mee en heb sinds vandaag toegang to een Girlscene account dus ik dacht… vraag gelijk maar

Thanks Charliegirl! Ik snap het wel, niet dat ik vind dat ik ontmaagd MOET worden maar ik wil het liever met hem. Hij is zo down to earth zeg maar. Ik zou me wel op mijn gemak voelen met hem, ik twijfel soms gewoon hoe hij er tegenaan kijkt met dit alles…

Ik ben raar

Als hij je echt leuk vind en echt verder met je wil, dan moet het hem niet uitmaken of je maagd bent of niet. Gewoon niet twijfelen. De eerste keer zal heus niet even leuk zijn en je zult ontzettend onzeker zijn. Maar eens moet de eerste keer zijn toch, dat zal hij ook wel snappen. Waarschijnlijk doet hij alleen maar stoer met zijn vrienden! Niks van aantrekken, iedereen op zn eigen tijd tochhhhh

Geisterfahrer
Ik hoop het! Hij is ook wel softer als we samen zijn hoor, maar toch word ik daar soms onzeker van.

Ja, dat snap ik hoor. Maar volgens mij zijn alle jongens dat haha ik ken het maar al te goed!

Ik heb gewoon geen idee hoe hij hier tegenop ziet…
Of het hem wat uitmaakt, of niet…
Maar ik voel me iig een stuk beter, so thanks!
Heb soms gewoon dingen waar ik even super onzeker over ben en de volgende dag denk… lame! Alleen spookte dit wel langer in mijn hoofd

Je zei zelf al dat je het met hem wil en dat je je op je gemak voelt bij hem? Mijn eerste keer was een zelfde soort situatie. Ik weet nog dat ik het toen ook super fijn vond dat het met hem was omdat ik mij zo goed voelde bij hem. Hij stelde me gerust en het was gewoon vertrouwd en daardoor dus helemaal niet zo erg! Als je je op je gemak voelt bij die jongen en het zit goed tussen jullie (en van wat ik hier lees is dat zo) dan gaat het wel vanzelf! En zul je merken dat het ook iets moois is en speciaal! Het zal nooit de eerste keer perfect gaan ofzo… Maar dat verwacht hij vast ook niet van je! En wie weet heb je talent :wink:! Succes ermee x

Ik voel me ook wel op mijn gemak bij hem :slightly_smiling_face: Ik ben alleen onzeker wat hij ervan vind dat ik nog zo onervaren ben enzo… Ben bang dat ik hem afschrik daarmee

Ik snap je onzekerheid! Maar als dat echt zo’n punt voor hem zou zijn, dan zou hij het denk ik wel aangeven of niet doen. Hij heeft ook min of meer gezegd dat hij het niet erg vind? Ik zou daar dan proberen op te vertrouwen en kijken of je daar iets zekerder van word :slightly_smiling_face:

Het schrikt hem vast niet af hoor. Toen ik mijn vriend leerde kennen dacht hij ook dat ik veel meer ervaring had dan ik werkelijk had. (En ik had nog niet eens gezoend.) Hij was alleen heel erg verbaasd maar verder ook niet. =)

!!!

Mooi gezegd! :slightly_smiling_face:

JIJ schaamt je? JIJ bent bang dat HIJ afknapt omdat jij een maag bent? Omg, ik zou juist afknappen op een jongen die al “o zo ervaren” is omdat hij weet ik veel hoeveel relaties heeft gehad :’)

Schaam je alsjeblieft niet voor zo iets normaals

Vind hij je écht leuk dan gaat hij echt niet moeilijk over het feit dat je nog maagd bent. Eigenlijk zou hij ‘trots’ mogen zijn dat hij die eer krijgt om het zo te zeggen.

Als hij moeilijk doet dat je nog maagd bent, is hij een kortzichtige eikel die jou niet waard is.

Om je misschien wat gerust te stellen, jongens gedragen zich in bijzijn van hun vrienden soms heeeel anders. Misschien vind hij het helemaal niet erg. Succes als je wilt doorgaan met die jongen, maar denk goed na voor je iets doet.

Seks is met een nieuwe jongen sowieso weer eng en eventjes onhandig. Het is natuurlijk wel fijn als je ongeveer weet wat je moet doen, maar wees eens eerlijk.
Wat heeft je vriend nou liever: een maagd of een meisje die de halve school al heeft gehad?

Als hij je echt leuk vind, maakt hem dat niks uit. En over dat bloed come on wat een watjes als ze daar echt niet over kunnen. Het is nou eenmaal zo dat sommige bloeden tijdens de eerste keer.