Onzekere jongen?

Er was eerst een leuke jongen waar ik wel iets in zag. Hij durfde niet zo veel en vertelde dat die genaaid was door een meisje en dat hij dat niet nog een keer wou. Dat meisje heeft hem op een nare manier laten zitten.

Dat is al even geleden maar nu vind ik een jongen leuk. Het was heel gezellig enzo maar nu gaat hij twijfelen of ik hem wel echt leuk vind. Wat blijkt, hij heeft ook soort van hetzelfde mee gemaakt en is nu beetje voorzichtig of onzeker geworden…

Wat kan ik er aan doen zodat hij me vertrouwt en geloofd als ik zeg dat ik hem leuk vind?

je moet echt laten zien dat je echt voor hem wilt gaan, : )

Het moet niet alleen van jou afhangen dat gaan niet.
Als hij een probleem heeft met meisjess vertrouwen moet hij dat vertrouwen zelf weer opbouwen, je kunt hem daarbij wel supporten denk ik door hem te laten blijken dat je hem echt ziet zitten.

ja maar hoe doe ik dat, ik zeg heel vaak dat ik hem leuk vind. Dan reageerd hij daarop met, mooi of gelukkig… En laatst zei die ik geloof het niet… Wat moet ik daar nou mee als hij het niet geloofd? Hoe laat ik het dan blijken?

Ik heb voor mn vriendje een keer allemaal madeliefjes geplukt zodat er stond: IK HOU VAN MATTHIJS,
en daarna heb ik het in een boom gekerft, en heel groot op de straat geschreven met stoepkrijt. Omdat hij ook niet geloofde dat ik van m hield.
Nu wel :grinning:

Haha dat is echt een goed idee! In de boom staat het al maar dat kan hij niet zien omdat hij nogal ver weg woont :frowning_face: Ik heb er een foto van na hem gestuurd. (L)

Geef het vooral tijd…

Ik heb tegen hem gezegt dat ik hem leuk vind. Ik weet niet wat ik nu nog moet doen, het is nu wel zijn beurt om iets te zeggen of erover te beginnen nog 1 weekje en dan zie ik hem weer (A) Hopelijk gaat het dan gewoon goed