Onzeker

Zo’n 2 maanden geleden heb ik een super leuke jongen leren kennen via een vriend. Hij is heel aardig en ik voel een soort klik met hem… We zijn beide 20 juli jarig en onze achternamen verschillen maar 1 letter, kinda freaky. In ieder geval, ik vind hem best wel leuk en volgens mij is dat ook wederzijds. Ik zit alleen met een probleempje: Hij speelt bij een bekende voetbalclub op hoog niveau en ik weet daarom bijna zeker dat ie veel meisjes achter zich aan heeft, op hyves wordt hij ook vaak gekrabbeld door onbekende meisjes… Ik ben bang dat ik niet tegen die meisjes op kan. Ik maak mezelf er helemaal gek mee wat misschien helemaal niet nodig is. Hij heeft mij het pas later verteld dat hij zo hoog voetbalde omdat hij bang was dat ik hem dáárom leuk zou gaan vinden. Misschien heb ik helemaal geen reden om zo onzeker te zijn, normaal ben ik ook niet onzeker.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Tips zijn ook altijd welkom!

Alvast bedankt.

Het grote verschil tussen al die meisjes die achter hem aanlopen en jou, is dat jij hem kent. Die andere meisjes betekenen helemaal niets voor hem, hij zal zich hooguit gevleid voelen door al die aandacht. Jij vind hem niet leuk omdat hij op hoog niveau voetbal speelt, jij vind hem leuk om zijn persoonlijkheid. Meid, volgens mij moet je proberen je onzekerheid aan de kant te zetten en er gewoon voor gaan! Niet geschoten is altijd mis!

^dit

^vind ik ook. Het is heel normaal dat je je zorgen maakt of jij wel beter bent voor hem als al die andere meisjes, maar probeer hen gewoon te negeren :slightly_smiling_face:

dit

Ik zou zeggen voeg hem toe op msn en vraag wie die meisjes allemaal zijn, vraag wie hij de leukste vind en misschien ben jij dat wel ":slight_smile:

^ Jullie hebben gelijk!

Ik heb hem op ping en ik zie hem meestal 1 x in de week, het is dus niet zo dat ik hem nog niet ken hihi.