onzeker

ik ben heel erg onzeker over mijn body
ik voel me echt altijd dik enzo.
hebben jullie misschien tips waardoor ik
gewoon blij wordt met wie ik ben ? bedankt xxxxx

waarom ben je daar dan onzeker over, heb je dan overgewicht of vind je je lichaam gewoon niet mooi?
misschien sporten? voel je je meestal ook wat beter door
en gewoon ‘‘schijt’’ hebben

Iedereen is zoals die is… geen zorgen meid!

Je bent mooi zoals je bent!

^Idd!

ze 10x in de spiegel dit ben ik en ik ben er trots op haha

Wat is er iig niet mooi aan dik zijn? Alle lichamen zijn ‘goed’, punt uit. De kunst ligt in het accepteren van je lijf en jezelf.

Benadruk de punten die je wel mooi vindt. En voor de rest: je bent zoals je bent, je bent mooi zoals je bent.

Ik ben ook heel onzeker! Hoort vaak bij de leeftijd. :slightly_smiling_face: Eigenlijk weet ik wel dat ik niet dik ben, of lelijk, maar toch vind ik dat van mezelf, heel raar. Toen ik een beetje was afgevallen een tijdje geleden was dat wel echt een egoboost! Eerst had ik het niet eens gemerkt, maar iedereen zei er wat van! En naarmate ik ouder word, word ik steeds zekerder over mezelf. Ik denk steeds vaker ‘hier is niks mis mee!’, maar ik denk ook nog steeds ‘ugh, zoveel puistjes. en wallen. en dit. en dat.’ Tja, niks aan te doen. Het is eigenlijk heel slecht advies, maar het gaat wel voorbij. Uiteindelijk.

ik ben ook vaak onzeker, maar gewoon positief denken en het komt vanzelf allemaal goed!

ik denk altijd : niemand is perfect.
en zo simpel is het eigenlijk ook!

dat ben ik ook. vroeger was ik dat heel erg en toen had ik nog een fatsoenlijk figuur en nu wil ik daar echt naar terug. maar het is allemaal zo lekker…

Ik ben ook heel onzeker geweest, in de leeftijd van 13 tot 15 jaar. Je groeit eroverheen. Nu snap ik niet waar ik me toendietijd zorgen over maaktte. Als jij jezelf aan de zware kant vindt kun je bijvoorbeeld vaker gaan sporten ofzo, en af en toe iets lekkers laten staan. Maar waarschijnlijk zal het heus niet zo zijn, want 9/10 vrouw vindt zichzelf te dik…Vriendinnen ook ‘‘Ik ben dik, zus zo bla die bla’’ Terwijl ze allen een prima en gezond lijntje hebben…Je komt er wel :wink:

Heb ik ook!

Ik ben ook heel erg onzeker al ben ik beetje bij beetje mezelf aan het accepteren. Ik weet dat ik niet dik ben maar toch blijf ik erin geloven dat het toch zo is.
Het is moeilijk maar ik zou dat ook maar gaan doen probeer jezelf te accepteren zoals je bent.

ja heb ik ook ik voel me ook altijd heel onzeker! vooral over mijn gewicht er word vaak genoeg tegen mij gezecht dat ik dun ben en volgens de bmi metingen heb ik zelfs ernstig ondergewicht maar ik kan het zelf gewoon niet zien dat ik dun ben best vervelend!
maar ik merk wel dat ik nu wat ouder word de onzekheid steeds minder word!