onzeker

waar ben jij nou echt onzeker voor? en ga je echt kapot aan?
ik ben heel onzeker over dat ik plat ben, hier krijg ik nare opmerkingen voor van jongens. ik ben 14 bijna 15. en ook over dat iedereen een vriendje heeft en ik niet.

Onzeker zijn over.

Ik ben onzeker over wat anderen van mij vinden. Vinden ze me raar? vinden ze me dik? Lelijk? Dom? Vervelend? Raar gekleed? Onverzorgt? Teveel make-up? Te weinig make-up? Hamsterwangen? Dubbelkin? Hazentanden?

Zo kan ik nog wel even doorgaan.

mijn huid…

Ik ben onzeker over mijn lengte en gewicht (1.68 en 51 kg) maarja. Just live your life… er is maar 1 jij… denk ik dan zo.

Ik ben onzeker over mn lengte en gewicht (ik ben 1.58 en 55 kilo) over dat ik bijna geen borsten heb (ik ben 16) en omdat ik bijna geen ervaring met jongens heb en bang ben dat ik het fout doe en dat jongens mij niet leuk vinden

@Vogued
Ik mag hopen dat je jezelf dus te dun vindt en niet te dik?

vind jij jezelf te zwaar dan of juist te licht?

Want ik ben ook 1.68 en ik weeg 68kg en ik ben niet dik en heb ook geen buikje ofzow. Ik doe wel veel aan sport en heb een goeie conditie.

ontopic: ik ben onzeker over wat mensen van mij denken. Of ze me lelijk vinden of juist iritant. En ik ben bang om vriendinnen kwijt te raken, omdat ik dat een keer heb meegemaakt.

Ik ben onzeker over mijn huid & mijn gehele hoofd (vorm, kin, wangen, enz…)

@Samiras @Elinefashion nee, juist te dun. Maar zie er niet dun, gewoon normaal uit, maar als ik op de weegschaal kijk is het wel anders zeg maar.

over wat anderen van me vinden inderdaad en of ik wel goed genoeg ben…

Over m’n gewicht heb overgewicht en ga daarom next week dieeten
En ik heb sociale faalangst doordat ik 4jaar gepest ben op de basisschool

Over mijn borsten, beharing en mond!

1. ik vind mijn borsten niet echt afschuwelijk ofzo, maar overweeg wel een borstvergroting. Puur voor mezelf, zodat kleren wat mooier staan en ik me fijner voel in bikini.
  2. ik heb helaas de zware beharing van mijn vader over genomen. Het is niet iets waar ik me dagelijks vét druk om maak ofzo…maar ik word gewoon gek om altijd alles te moeten epileren en scheren.
  3. mijn mond, ik heb gewoon een ontzettend lelijk gebit en ben bang dat dit de komende jaren niet meer te verbeteren is. Mensen vinden het altijd “schattig” maar ik vind het vreselijk…ik wil wel eens lekker breed lachend op de foto staan!

ik ben vaak onzeker over wat mensen (jongens) van me vinden (A)
of ze me wel mooi vinden dus eigenlijk xdd.

Over die kleine dingen, die niet boeien! Mr eigenlijk ben ik niet meer zo onzeker, *klinkt arrogant*, ik hoor daarvoor te vaak dat ik leuk ben… :grinning:

About everything.

meeste onzeker over me neus en lippen

Ik ben 3 jaar lang ofzo heel onzeker geweest over mijn rug omdat ik daar heul veel puistjes had. Ik droeg ook nooit shirtjes zonder mouwen en als ik een bikini aanhad liep ik zoveel het kon met m’n rug van mensen af. Echt verschrikkelijk.
Godzijdank ben ik daar al 2 jaar ofzo overheen gegroeid.

Nu ben ik nergens meer echt onzeker over.