Onzeker

Hee meiden ! :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Ik ga vrijdag met school zwemmen :grinning:
maar ik ben onzeker, niet van mijn buik, of heel het lichaam, maar van mijn puistjes
Mijn wangen zitten een beetje vol xD En maakt me onzeker
Normaal verberg ik het altijd, onder een dun laagje foundation.
Die foundation blijft als het regent goed zitten, maar is dat bij zwemmen ook
Of heeft iemand tips om mij niet zo onzeker te voelen :blush: ?

Alvast bedankt x

Trek je er gewoon niks van aan, ik heb puisten op mn rug, ook niet bepaald charmant [ook op mn gezicht, maar dat hebben zoveel mensen]
Hoe denk je dat mensen zullen reageren? ‘’ ahhh ze heeft een puist op haar wang, laten we allemaal het water uitgaan omdat ze zo eng is’

Nou ik weet precies hoe je je voelt ik had het ook best erg de laatste tijd wordt het minder… ik denk ook inderdaad niet dat mensen er stom over gaan doen… tenslotte je kent je klas toch al een beetje? dat maakt het wat minder eng… en je kan beter jezelf zijn met minder make-up op en dan hier en daar een pukkel dan HELEMAAL onder de make-up zitten alles wegwerken… ik bedoel niemand is perfect? iedereen heeft wel iets :slightly_smiling_face: en jij kan er niks aan doen? jij hebt er toch niet opgevraagd dat jij ze hebt
xx succes ermee!
ps. bedoel natuurlijk niet dat make-up lelijk is of dat je het niet moet gebruiken maar je snapt denk ik wel een beetje wat ik bedoel?

Ik heb alleen ook op mijn puistjes :wink:
je hebt wel gelijk, maar ik heb het gevoel altijd, dat ze me gaan aankijken xD

haha dat doe ik ook wel eens! zeg ook niet dat je het niet moet doen :slightly_smiling_face: mag je best maar je snapt wel wat ik bedoel toch?
en weetje als jij er gewoon normaal over doet en er weinig over zegt en zelfverzekerd over komt gaan mensen er minder snel iets van zeggen … en mensen gaan je echt niet de heletijd in de gate houden … waarschijnlijk beeld je het je allemaal erger in dat dat het is ik snap dat ook wel :slightly_smiling_face: maar ik weet bijna zeker dat het heel erg mee zal vallen! en dat je dadelijk een hele leuke dag gehad hebt :slightly_smiling_face:
x

Iedereen heeft puistjes en als iemand er een kutopmerking op maakt… Moet je naar hun toe lopen en beetje naar zijn gezicht staren en zeggen; nou ik denk dat er bij jou zo ook een HELE grote puist zal komen.

NIKS van aantrekken. Be yourself, wedde dat het helemaaal niet opvalt?