Onzeker?

heee, Ik ken echt een super leuke jongen en heb hem leren kennen via me zusje’s ex haha. Njaa, ik heb hem 3x gezien ofzo en hij mij 1x volgens mijn maar heb hem nooit in het echt gesproken. Ik had hem meteen daarna toegevoegt op msn enzo, en ging dus heel vaak met hem praten enzo op msn inmiddels is het al ongeveer een half jaar terug dat ik hem heb toegevoegt en we praten nog steeds zowat elke dag (: hij woont in een dorpje naast de stad waar ik woon en hij vroeg of ik een keer langs kom, alleen one problem: ik durf niet! ik ben echt bang dat ik tegenval voor hem of dat ik opeens helemaal dichtsla ofzo… can anybody help me?

liefsx

Absoluut niet bang voor zijn! ik had dat ook is, was gegaan en was erg leuk (en volgens hem viel ik niet tegen) gwn gaan en tja gwn niet over negatief denken maar positief!!

Ga anders eerst met een vriendin ofzo? :slightly_smiling_face:

Ga dan met zusje
eerst keer date is altijd eng(spannend) de zenuwen zeg maar

nee hoor, eerste keer date is zeker niet altijd eng
mijn eerste date met mn vriend (zes jaar geleden) was geweldig!(L)

ik durfde bij mn vriend ook echt niet.
hij zat voor we begonnen met afspreken bij me op school en ik viel elke keer dat ik m ergens zag bijna de trap af, omdat ik zenuwachtig werd omdat ik bang was dat ik zou stotteren ofzo als ie tegen me zou praten :’’)

je moet je er overheen zetten en gewoon gaan ! misschien wordt het wel iets tussen jullie en dan moet dat afspreken er toch een keer van komen !

Gaan !

je kunt beter spijt hebben van iets dat je wel hebt gedaan dan spijt hebben van iets dat je niet hebt gegaan,

Ja, ik weet zeker dat als je niet gaat je jezelf dan elke keer afvraagt hoe het afgelopen was! EN als je dit doet, wordt je meteen wat zelfverzekerder, of iig als er nog een keer zo’n situatie komt dat je dan wat ontspannender ernaartoe gaat! :wink:

Dat gevoel ken ik heel goed, maar misschien als je een webcam hebt kun je die eerst aandoen? Dan kun je gelijk aan zijn reactie zien wat ie van je vind, maar zit je nog wel veilig achter je computertje. : )

Ik zelf heb trouwens eigenlijk hetzelfde gehad, een jongen had me toegevoegt op hyves en hij had me 1x gezien in een supermarkt. Toen hadden we echt heel veel gepraat via msn, sms enzo. En na ongeveer een halfjaar wilde hij afspreken, maar ik ben nooit gegaan omdat ik bang was dat hij me niks vond…
Dusja, uiteindelijk gaat het contact dan ook weg en heb ik hem echt heel lang niet gesproken. Maar laatst stond hij opeens bij onze school om op een paar vrienden van hem te wachten, en fietste ik langs hem. Toen had hij later op msn gezegt ‘als ik jou zie denk ik er steeds aan dat we bijna iets hadden. Wat ik echt jammer vind omdat het nooit gebeurt is.’
Dusja, toen had ik er wel even spijt van dat ik nooit naar hem toe ben gegaan.

Maar denk eraan, hij zal ook wel zenuwachtig zijn over wat jij van hem vind! En hij vraagt je niks voor niks mee.

Succes : )

ga gewoon, wees jezelf joh, iedereen heeft weleens zo’n moment en meestal als je gaat dan ben je achteraf heeeel blij dat je het gedaan hebt!