hallo ik ben 14 jaar en ik ben nu al 3 maanden thuis doordat ik blijk ziek te zijn (niet enstig) eerst was ik heel erg gelukkig en had ik veel vriendjes ik voelde me bij elke leuke jongen gewoon heel verlegen en me maag sloeg elke keer op hol.
ik was heel erg vaak verlieft.
nu ik een tijdje thuis zit kijk ik veel tv en zit ik veel op msn en als ik een een vrouw zie denk ik he dat is een mooie vrouw maar nu ben ik de laatste tijd een beetje met mezelf ik de knoop zoals ben ik miss bi ik snap niet waarhet door komt maybe omdat ik sommige vrouwen gewoon mooi vind.
ik voel me nooit aangetrokken tot vrouwen en een vriendin is gewoon een vriendin en ik heb er geen gevoelens bij.
waarom heb ik deze gedachte dan?
Ik denk ook vaker: “Wauw, wat een mooi meisje/mooie vrouw”, maar dat maakt me nog niet bi, want ik heb nog nooit gevoelens voor een meisje/vrouw gehad.
Het is toch normaal dat je zoiets denkt? Je denkt ook wel eens: “Wauw wat een knappe jongen”, maar dan ben je nog niet meteen verliefd. (Tenminste ik niet)
nee ik ook niet .
dat is het juist het blijft gewoon in em hoofd.
Zolang je vrouwen alleen maar mooi vind, en er geen “kriebels” bij krijgt denk ik niet dat je je af moet gaan vragen of je bi bent. Als je echt bi bent merk je dit vanzelf wel denk ik.
nee ik heb er echt geen ‘kriebels’ van maar omdat ik gewoon nu altijd thuis ben doordat ik zo ziek ben kijk ik veel meer tv enzo en kijk ik dus ook veel vrouwen enso. Ook heel veel mannen hoor haha.
maar toch me gedachte zegt vanwaarom denk jij van vrouwen dat ze mooi zijn het klinkt echt heel dom maar ik kan er maar niet vanaf
Ik vind ook sommige vrouwen mooi hoor. Dat betekend niet gelijk dat je je aangetrokken tot hen voelt, dat gaf je zelf ook al aan.
ik denk ook dat het gewoon in mijn hoofd zit.
Ik zit de laatste tijd over veel meer dingen na te denken enso.
Komt ook meer omdat je thuis zit, heb ik ook probreer meer afleiding te zoeken als dat helpt
jaa als ik een leuk gesprek heb bijv met een hele leuke jongen dan zijn die gedachtes al heel snel weg.
Maar waarom denk ik het dan soms wel ?
want ik hoor dat veel meisjes dat hebben terwijl ik en die andere meiden gewoon hartstikke hetero zijn?
Is hartstikke normaal hoor. En die andere meisjes denken dat vast ook wel eens van: goh wat een mooie vrouw! Alleen durven ze het dan misschien niet toe te geven. Er zijn ook zat vrouwen die ik bloedmooi vind maar ik ben ook niet bi.
Ik heb dat ook hoor… dat is heel erg normaal
Dat kan je ook als een compliment zien meiden geven nooit toe aan hun dat dat wel mooie vrouwen zijn omdat het moeilijk is om aan toe te geven.
De oplossing om erachter te komen is om gewoon die gedachte los te laten. Ga gewoon verder met je leven en denk niet meer aan die gedachte. Als je je er teveel mee bezig houdt ga je jezelf gek maken, ik denk dat die gedachte na een tijdje wel over is. Just chill, haha.