oke ik vind het best genânt om dit hier te plaatsen, maar hier ken ik toch niemand…
ik heb in het verleden echt heel erg faalangst gehad, maar nu heb ik het idee dat het zo goed als over is…
behalve bij de sex…
ik voel me heel vertrouwd bij mijn vriend, we hebben al bijna 3 jaar, en het gaat super. en ik weet dat ik me voor hem niet hoef te schamen…
maar ik ben zó bang om iets verkeerd te doen! ik laat hem ook altijd bovenopgaan… terwijl hij ook wel is wat anders wil, wat ik best snap…
maar ik durf gewoon echt niet, het voelt hetzelfde als wanneer ik een spreekbeurt voor de klas moest houden…
ik kan het gewoon echt neit… ik begin spontaan te huilen en dan is t moment helemaal verpest…
ik heb het hier al een keer over gehad, en ik weet zeker dat hij mij alleen maar zou helpen ALS ik het durf… maar die stap…
wie o wie heeft er tips ? want hierdoor heb ik alleen maar minder zin om sex te hebben, en daar is mijn vriend ook niet heel blij mee haha, hij maakt er wel is terloopse opmerkingen over…
ook ben ik vrij onzeker over mijn lichaam ,hoe vaak hij ook blijft herhalen dat ik prachtig ben…maar ik ga vanaf nu aan de lijn, en hoop dat als ik afval ik me beter voel.