onzeker

x

is ze echt onzeker of doet ze dt voor aandacht ?
want zo mense heb je ook
up

haha ik las je aandacht met een g :stuck_out_tongue: ^^
klopt, zulke mensen hebben wij hier ook.
en als je nou eens vraagt zeg maar waarom? oh nee daar schiet je ook niet veel mee op xD. geen iedee verder.

ja kan ook wel dat ze aandacht wil maar ik denk het niet…

Als ze dit doet:
‘als ik bijvoorbeel zegt dat ze mooi haar heeft zegt ze : nee het zit helemaal k*t of ze zeurt de hele tijd dat ze dik is en lelijk’.
Niet op ingaan. Niet reageren daarop. Zodra jij niet op haar negatieve aandacht ingaat, staat ze alleen maar voor gek dat ze zich zo naar beneden haalt + ze krijgt er geen aandacht van jou mee door zulke dingen te zeggen.
Ze zal niet gelijk stoppen maar als je dat een poosje zo volhoud dan zal ze het zeker minder doen.
Heb ook zo’n vriendin gehad, spreek uit ervaring :stuck_out_tongue:

Ik denk dat het meer gaat om aandacht hoor… zeker als ze dat ook op hyves zet :s

pfff ik heb ook zo’n vriendin gehad en ik vond het echt irritant omdat ze het vooral uit aandacht deed en niet onzekerheid en je wordt er echt gek van als iemand bij ALLES zegt dat ze dik, lelijk, saai etc is
ik heb het ook gewoon op een gegeven moment genegeerd omdat ik geen zin meer had om steeds te zeggen: nee je bent een hartstikke leuke meid! en dan deed ze het wel minder

Dat is inderdaad heel vervelend.
Heb ook zulke vriendinnen. Negeren is denk ik het beste.

Oke, hier had je niks aan haha. Upje voor jou.

ik had het eerst ook, als iemand me een compliment gaf dat ik het dan zei dat het niet zo was
alleen had ik dat zelf niet door
toen las ik een keer in de CG dat je dat niet moest doen
&toen dacht ik; heeee, dat doe ik ook xd
maar als je het idd op hyves zet, doe je het om de aandacht
waarom zet ze dan uberhaupt die foto op hyves?

Ik denk dat het idd gewoon om aandacht gaat en dat is heel irritand. Ze wil gewoon even horen ‘dat ze niet dik is en er wel goed uit ziet’. Ik zou het ook gewoon negeren!

ze wil gewoon horen hoe geweldig ze wel niet is. waarom doet ze uberhaupt een foto op hyves om er boven te zetten: let niet op me kuttkop.
dan wil ze gewoon reacties krijgen met hoe mooi ze wel niet is, beetje triest… gewoon negeren!

Haha, dit heb ik paar lessen terug geleerd, namelijk ‘judo’ toepassen. Elke keer als je advies/iets positiefs zegt, maar degene blijft negatief doen, moet je gewoon ‘opgeven’.

Bijv. vriendin:
Mijn haar is zo lelijk, ik ben dik.
Jij; Nee, dat zit het niet en dat ben je niet.
Vriendin; dat ben ik wel, ik ben zo lelijk.
Jij; Ik vind je niet lelijk en anderen ook niet.
Vriendin: Maar ik ben het wel! ik vind het wel!
Jij; dan vind je het maar, daar schiet je verder ook niks mee op behalve jezelf er mee gek maken. Er zijn ook mensen zonder haar of zwaar verminkt…

Door te zeggen wat ze niet wil horen, dan kan ze opeens omslaan. Als je het storend blijft vinden, dan kan je maar beter eerlijk zijn en zeggen dat ze dit de laatste tijd veel doet en dat ze je pogingen om haar beter te laten voelen toch niet accepteert, of ze dan alsjeblieft wil stoppen erover.
Heel grof, maar volgens mijn leraar is dat wel de manier om mensen aan het denken te laten zetten.

Of natuurlijk kan je haar ook negeren.
:’)

*** niet het beste voorbeeld, maar om een indruk te geven hoe lastig ze is, kan je haar eens anders antwoorden dan waarop ze hoopt.

oke ik zal het proberen danke :wink:!
maar ze is me allerbeste vriendin dus ik ga niet gemeen tegen haar proberen te doen :grinning:
xxx

maar je kan het ook gewooon beetje zo doen als grapje;

zij: ik ben dik
jij: hahaha jaa, jij bent zoooo dik

&dan begin je over iets anders te praten