onzeker...

Ik wist niet echt waar ik dit moest plaatsen dus ik doe het maar hier… ik krijg weleens te horen dat ik lelijk ben. het is fiftyfifty of ikme er iets van aantrek, soms ben ik nog wel zelfverzekerd genoeg om het niette geloven, maar op dagen dat ik al heel erg onzeker ben, trek ik het me heel erg aan. ik zou julliemening graag willen weten:S echt alsjeblieft eerlijk zeggen:’(

http://i54.tinypic.com/2ypdnb8.jpg

Nee joh!
Je bent hartstikke mooi!!! (:

En ik zou je haar ook niet verven, xD

omfg jij bent echt niet lelijk!
van wie krijg jij dat te horen? moet je écht niet naar luisteren! zijn vast jaloers.

iedereen heeft dat wel eens, trouwens, dagen hebben dat je onzeker bent over je uiterlijk, dan heb je gewoon een dipje.

Nope.
Niet geloven die lui! Je bent echt een knap meisje, leuk om te zien :grinning:!

Wauw, k vind je een prachtig meisje!
Niks van aantrekken, al ken ik het gevoel.

Ik zou niet eens een foto durven plaatsen omdat ik veel te bang ben dat ze me afkraken.

Je bent knap en dat zeg ik niet eens om je blij te maken ofzo :’)

Jij bent ECHT niet lelijk!!!
Ik vind echt dat je mooi haar hebt en een heel spontaan, vrolijk gezicht!

Sorry voor mijn achterdochtigheid, maar dit klinkt echt als zo een “ik ben te dik :’( -nee hoor je bent echt niet dik!”-topic.

Als je echt onzeker bent, dan heb ik dat nooit gezegd.
Maar sowieso dat jij niet lelijk bent.

Je bent echt niet lelijk hoor!
Je ziet er juist heel spontaan en leuk uit dus gewoon niets van aan trekken!

Dankjulliewel:$

@ Augurkenlul en FUCKxFAILURE: ik ben al mijn hele leven onzeker geweest dus dit is echt niet zo’n topic. Maar als jullie dat denken, kan ik het niet tegenhouden.

Jij bent echt super knap, en je hebt iets dat niet veel mensen hebben, uitstraling.

je ziet er echt super leuk uit!!
je haar is zoo leuk!!
ik zeg dit niet om je beter te laten voelen!

Je ziet er leuk en vrolijk uit!

Dus niets van die snertmensen aantrekken, waarschijnlijk zijn ze gewoon jaloers, slechtgezind of het zijn gewoon een stel kutkinderen :slightly_smiling_face:

nooohhh serieus?
je bent prachtig!

Je ziet er echt heel leuk uit, hoor. :laughing:

noo girl , je bent een mooi meisje , lieve uitstraling
die mensen zijn gwn zelf onzeker die dat zeggen , om zich beter te laten voelen !

Jij bent helemaal niet lelijk hoor, je ziet er heel lief en hartelijk uit!

zijn het bepaalde mense die je lelijk noeme ? dat ben je egt niet hoor ! (toen ik snel ff naar je foto keek deed je me ff denke aan kelly clarkson )

ik weet ook nooit wat ik van dit soort topics moet denke maar ik meen het wel