Onzeker

Heee,
Ik ben 14 en ik heb gewoon nog nooit gezoend of ook maar een vriendje gehad. En opzich baal ik daar wel van. Is dit raar ofzo? Ik voel me er wel onzeker over vooral omdat ik ook al niet echt de dunste ben en ook best wel lang, waardoor ik me dus best lomp voel.
Kunnen jullie me helpen? Of is dit gewoon dom gezeur van mij?
xoxo

alles wat je net zei heb ik ook ;o
zie dit maar als een up…

Je bent 14, je hebt nog alle tijd. Er lopen genoeg jongens voor jou rond op deze wereld. (:

up.

Hoeft toch niet joh! Het komt vanzelf. Wil je als je 40 bent en je huisje boompje beestje hebt terugdenken aan je jeugd dat je 12 was en al met 3 in bed hebt gelegen. Denk dat je lekker af moet wachten tot het eraan komt.

heee’
het is in elk geval geen gezeur,
gevoelens zijn nooit gezeur.
klinkt echt stom, maar ik maak het zelfde mee
op dit moment, alleen ben ik juist weer klein.

geloof in jezelf,
je bent net zogoed als andere.

alles komt goed.
zolang je in jezelf gelooft. (:

sterktee<333

Maak je geen zorgen, je bent pas 14.
ik had op mijn 14de ook nog nooit gezoen enz.
pas op mijn 17e.
het komt nog wel, wees maar niet bang.
niet onzeker zijn, wees blij met jezelf dan straal je dat ook uit :grinning:

thanx voor jullie reacties, voel me al wat beter. :slightly_smiling_face:
alleen, als ik dan leuke jongens zie dan denk ik van, die kunnen ook wel zo’n slank meisje krijgen ofzo, <_<

je moet je er niet mee bezig houden
ik ben 16 en heb ook nog nooit gezoend
het komt vanzelf wel

Al was je 20, dan vond ik het nog niet raar.

ik ben ook 14, en heb nognooit gezoent.
who cares?
komt vanzelf! (:

waar maak je je druk om? Er zijn zoveel meisjes van jou leeftijd die nog niet gezoend hebben of een vriendje hebben gehad. Je tijd komt nog wel, net zoals mijn tijd nog moet komen. :wink:

same here, mij maakt het niks uit maar mn vriendinnen plagen me er mee.
geweldig >.<

op mn 14e dacht ik dit ook maar 2 maanden later toen ik nog steeds 14 was werd ik gezoend ;p

Echt jammer dat die druk al op meisjes van 14 ligt.
Ik ben gisteren 19 geworden en heb alleen nog maar scharrels gehad. Tja, ik ben kieskeurig en ken nu eenmaal niet zo heel veel mensen.
Niets aan te doen, je tijd komt wel :slightly_smiling_face:

Ik ben 15 en ook nog nooit gezoend hoor.
Sommige jongens in mijn omgeving zetten wel de eerste stap sneller bij een knap meisje, maar als die geen brains heeft of als ze merken dat het zo’n bitch is, stapt die kerel weer op hoor.
Wacht gewoon op een jongen die van je houdt omdat jij het bent. En dan is het de vent van je leven misschien wel.
Probeer vooral niet gehaast te doen,“haast en spoed is zelden goed” :slightly_smiling_face:

Het komt vanzelf wel
ik was 16 toen ik mijn allereerste kus + vriendje kreeg

Op die leeftijd (13, 14) was ik er nog niet mee bezig :/) had wel intresse’s in jongens en 't leuk vinden, maar dat hoefde niet 1,2,3

Ik ben 15 heb ook nog nooit gezoend ofzo & kan ook niet echt met jonges omgaan ik weet dan nooit wat ik moet zeggen en dan word ik weer zenuwachtig enzo echt stom.
Maar ik heb nog alle tijd dus het komt vast nog wel. :slightly_smiling_face:

Ik werd ook pas op mn 14e ontgroend hoor. Ik snap best dat je het mist, maar je bent nog jong. Joun tijd komt nog wel.

dit heb ik ook.

up dus.