Onzeker...

[i]Ik begin dinsdag aan een nieuwe opleiding.
Maar sind ik weet dat ik het enige meisje in de klas ben, ben ik heel erg onzeker me vertrouwde ik lijkt wel weg. Ik ben super zenuwachtig, zelfs bang voor wat er komen gaat…

Hebben jullie hier ook wel is last van?
Heb je misschien tips?

Xx[/i]

Ik kan me voorstellen dat dit je heel onzeker maakt, want dat zou het mij ook maken denk ik. Ik denk dat je jongens het juist leuk vinden dat er ook nog een meisje in de klas zit, dus ze gaan denk ik vanzelf wel met je praten enzo. Je moet proberen er met een positief gevoel heen te gaan. Ik weet verder niet echt tips ofzo. Succes in elk geval!

Dat denk ik ook!

-

Bedankt!

hihi mischien zitten er wel hele leuke jongens in je klas! ook geen concurrentie van andere meisjes! gewoon jezelf zijn dan zal je zien dat het allemaal goed komt :slightly_smiling_face:

Ik zou me daar juist veel prettiger voelen.
Ik kan namelijk veel beter met jongens omgaan dan met meisjes.

Wat voor opleiding doe je?

Omdat je zegmaar ´opvalt´ als enige meisje denk ik dat de jongens uit zichzelf wel met jou gaan praten, dus dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken.
en verder uuh ja we kunnen je onzekerheid niet in 2 dagen minder laten worden denk, je moet het maar gewoon op je af laten komen en het komt vast goed (:

Ik ga natuur en mileu beheer doen

upjee?

Een jaar geleden kwam ik in een klas met ook alleen maar jongens. voelde me eerste dag met kennismaken wel alleen maar na de introductie had ik al veel vrienden gemaakt want alle jongens zijn nieuwsgierig naar je :stuck_out_tongue: zou nu niet meer anders willen, is echt super gezellig! ik was trouwens behoorlijk verlegen begin van het schooljaar maar door die jongens is dat een stuk minder geworden, ben ook veel zelfverzekerder geworden.

Jongens zijn ook meestal veel minder bitchie (sorry dames:P) dus die accepteren je ook echt veel sneller

Bedankt! Heb er nu meer vertrouwen in…

Meer dat ik er nie bij hoor en ze me nie accepteren.

het voordeel aan jongens is dat je niet zo duidelijk ‘groepjes’ hebt waar je wel en niet bij kunt gaan zitten, en dat je veel minder snel hun ‘vijand’ bent. plus, met zoveel jongens is een meisje júist veel leuker om naast te gaan zitten :wink:
ik denk dat je er dus wel bij gaat horen. doe gewoon lekker als jezelf, jongens zijn niet zo kritisch als meisjes dus het is vast een eitje.
ze gaan echt niet vervelend doen :wink:
ga gewoon met een goed humeur naar je nieuwe klas en je mogen je vast allemaal :slightly_smiling_face:

[i]Bedankt voor jullie Reacties!
Heb het nu heel leuk in de klas :slightly_smiling_face:

Xx[/i]