onzeker

Misschien bedoel je het niet zo, maar je zinnetje over ‘gehandicapte’ vind erg lullig. Ik zie namelijk geen link tussen gehandicapt zijn en lelijk zijn. Onzinnig voorbeeld.

Maar OT: dit is dus typisch pubertijd, zoals je zelf aangeeft. Het lost misschien niets op, maar misschien kun je dingen met je uiterlijk doen waardoor je je zélf prettiger gaat voelen. Dan zit je lekkerder in je vel, en kun je de complimenten die waarschijnlijk echt niet als grap bedoeld zijn, aanvaarden. Succes! :slightly_smiling_face:

bah, lopen spotten met gehandicapten! hoe durf je??!!

Kijk als een jonge toetert voor de grap okee maar als het telkens gebeurt zal je toch echt niet zo lelijk zijn… Ik ben nu 13 en vorig jaar was ik super onzeker maar ik kreeg telkens complimentjes ook van oudere jongens en ik kreeg daar juist meer zelfvertrouwen van. en je moet je zelf gewoon mooi vinden. En btw iedereen heeft wel eens wallen of bijv. een puistje ofzo… en anders doe er gwn wat concealer op :wink:

Jezus christus, zeik niet zo over degene die over gehandicapten praatte, snap het voorbeeld gewoon en laat het.

Mais bien, je moet maar zo denken, dat gevoel blijft niet voor eeuwig.

vaak vinden mensen zichzelf niet mooi, maar dat valt dan best mee volgens anderen. als je het echt erg vind hebben ze er vast creme voor ofzo