Onzeker

Heey meiden

Sinds 1.5 week heb ik met een jongen die ik al erg lang leuk vind!
En ik hoor nu ook heel erg blij te zijn wat ik natuurlijk ook wel ben maar mn onzekerheid overheerst het blije gevoel…
Sinds et uit was met me vorige relatie ben ik vaak gekwetst/teleurgesteld door jongens die ik leuk vond waarmee het bijna iets was…
Ik heb gewoon niet meer zo veel vertrouwen in jongens ( waarom heb je dan nu een vriend?) Ik vind hem erg leuk en we passen gwn goed bij elkaar(A)
Maar ben gewoon erg onzeker…
Ben ik wel leuk genoeg?
Geeft hij wel genoeg om mij?
Wil hij genoeg moeite voor mij doen?
Blijf ik straks weer achter met een gebroken hart?

Dit zijn vragen die de laatste tijd niet uit mn hoofd te krijgen zijn.
Ook omdat ik een ander soort relatie gewend was… lief smsje voor het slapen gaan… smsen dat hij me mist of dat hij me graag wilt zien…
Dat heb ik nu amper of helemaal niet en daar word ik nog onzekerder van… ik mag het dan wel niet vergelijken maar dat doe ik onbewust wel:(
Ik heb gewn geen zin om steeds als eerste te moeten smsen of hij wat wil doen of wnnr we elkaar weer zien…

Wat kan ik doen om minder onzeker te zijn? of zijn er meiden die dit ook hebben?

praten met m???

ik ben ook onzeker, maar dat komt omdat hij een vriend is, ik met m heb gezoend en nu weet ik niet of hij mij leuk vindt:|

maar vergeet dat maar even want het gaat om jou en niet om mij x’]

Ik durf nu eigenlijk ook niet goed iets met een jongen te beginnen, omdat ik (eigenlijk ook nog lang niet over mijn ex hene ben). En omdat ik bang ben dat een jongen were m’n hart breekt. En die 7 weken die ik nu heb gehad, sinds het uit is. Dat wil ik echt voor geen goud nog ene keer.
OKe daar heb je niks aan.
Upje!

hij heeft voor je gekozen , je moet niet onzeker zijn!
ik had net hetzelfde en idd ik ben bang voor een relatie te hebben nu.
En wat je ook doet, vergelijk nooit deze relatie met die met je ex, elke relatie is totaal anders…
Als je er maar blijft aan denken dan moet je jezelf afvragen :
‘Ben ik wel over m’n ex en wat er gebeurt is héén?’
Als dat niet zo is… Heb je een probleem.

Ik ben wel over mijn ex heen,… voel niks meer voor hem.
Toen ik nog met hem was, gaf hij mij echt het gevoel dat ik belangrijk was en was gwn erg zorgzaam…
En dat is mijn vriend die ik nu heb gwn wat minder… zijn 2 totaal verschillende jongens daarom ben ik waarschijnlijk ook zo onzeker want ik ben iets anders gewend.
Moet er denk maar gewoon aan wennen?

En ik wil er zeker wel met hem over gaan praten maar ben dan weer bang dat ik een zeikerd ben … en daar kunnen jongens slecht tegen.

Ik had dit ook hard in het begin van mijn relatie,
maar het moet gewoon wennen en na een maand of 2 vertrouw je het wel (:
Ik ben nu al 9 maand samen en het gaat nog steeds goed ;]

Ja als we het zolang volhouden ahah… als het aan mij ligt wel maja you never know… Thnx voor de reacties

Er bestaan geen dingen die je onzekerheid meteen wegnemen.
Ik heb ook wat jij hebt. Een jongen vindt je leuk, maar ergens kan je daar met je gedachte niet bij, hoe strelend het idee ook is.
Meiden/vrouwen hebben behoefte aan waardering van hun vriend. Af en toe een lief woordje of smsje is al genoeg.
Helaas zijn sommige mannen niet zo, die gaan er vanuit dat zijn meisje wel weet dat ie van haar houdt en zij de beste is.
En het is vrouw-eigen om te twijfelen aan jezelf. Vindt hij jou echt wel de leukste, liefste? Meent hij het allemaal wel? Speelt ie geen spelletje?
Natuurlijk niet! Anders was hij er helemaal niet aan begonnen. Jij bent nu 's werelds voor hem en hij voor jou.
Geniet van de gedachte dat jij op dit moment het enige is waar hij aan kan denken en niet eens aan zijn voetbal of telefoon.
Als je erg in zit over het feit dat ie je niets stuurt per sms, kan je zelf initiatief nemen door 's avonds een lief smsje te sturen.
Test dat eens of hij wat terug stuurt, misschien dat er in de loop van tijd hij ook eens spontaan iets stuurt.
Doet hij dat niet, kaart het dan een beetje aan. Onder het mom van: 'liefste, krijg ik vanavond wel een nachtzoen van je, als is ‘t maar via een sms’ klinkt stom, maar je geeft wel een signaal.
Niet onzeker zijn hoor! Geniet van de aandacht en het grote feit dat er een leuke man voor je is.

Ja je heb helemaal gelijk!
Maar die onzekerheid komt omdat er al vaak genoeg een spelletje met me gespeeld is… dus vandaar dat ik me die dingen die je noemt me vaak afvraag.
Goede tips! zal ze gaan gebruiken!

Sure, het is ook logisch dat je daar wat onzeker van wordt.
Ik heb dat ook, paar keer tot het puntje gegaan en elke keer weer kapot terug gekomen.
Dan ga je bij jezelf wel vier keer na of 't wel verstandig is om een nieuwe relatie aan te gaan en of het dit keer wel goed gaat.
Daarom is 't aftwisten maar er wel van genieten.
Wat niet geniet, gaat verloren voor altijd!
Good luck!

je moet maar zo denken hij kiest je niet voor niks

Ja, klopt ergens wel.

hij heeft voor jou gekozen!
hij is verliefd op jou en vindt jou leuk!

kom op meis, wees trots in plaats van onzeker en geniet van jouww vriendje :wink:

Jullie hebben helemaal gelijk meiden!
Ik moet ervan genieten, en stukje bij beetje gaat dat ook wel:)
Maar de angst blijft om weer gekwetst te worden.
Ik ga ervoor en zie wat de toekomst brengt…