onzeker

hoihoii

Ik ben verliefd. En best over mn oren… Maar ik durf met de jongen in kwestie echt niet te praten. Ik wordt knalrood, ga allemaal onlogische dingen zeggen etc. Ik doe gewoon zoals ik normaal nooit doe. Ik kom hem sowieso niet zo vaak tegen, maar als ik hem tegen kom, durf ik echt geen praatje te maken.

PS. Ik heb van een vriendin gehoord (die weet dat ik hem leuk vind) dat hij mij misschien ook leuk vind. (ze had reden om dat te denken). Dat maakt het nog moeilijker :flushed:

Hebben jullie tips?

Hoe ken je die jongen?

Er zit ook niks anders op dan ´gewoon een praatje te maken´, al kan je altijd wachten tot hij de eerste stap zet.

Uit het dorp waar ik woon

Probeer zijn Instagram te vinden, reageer onder zijn posts wanneer hij een nieuwe foto plaatst (zorg er wel voor dat in je Insta-naam je eigen naam zit, zodat hij wel weet dat jij het bent) dat is een manier om er in ieder geval voor te zorgen dat hij jouw naam op zijn scherm ziet staan wanneer hij iets nieuws post. Misschien stuurt hij je dan wel een dm. Of je kan hem natuurlijk zelf dm’en. Een gesprek aangaan via Insta of whatsapp of iets dergelijks is veel makkelijker dan in het echt, en als je eenmaal met hem praat met berichtjes, kan je de volgende keer dat je hem ziet in het dorp gedag zeggen. Misschien is ‘een praatje maken’ dan veel makkelijker. Succes :slightly_smiling_face:

Insta heeftie wel, mr daar zit hij nooit op. Hij reageert namelijk niet op volgverzoek, en je kan zn aantal berichten/volgers wel zien, en dat veranderd niet.

Mr Whatsapp is wel een goed idee. Super bedankt.

Bij mij op school gebruiken ze magister. Dat is een soort van schoolsysteem waar je je cijfers te zien krijgt, je rooster, en allemaal dat soort dingen. Maar het leukste daaraan is dat je berichten hebt waar je een berichtje naar je docent kan sturen of die knappe jongen die je leukt vindt!
Maar heeft jou school dat niet?

Weet ik eigelijk niet, maar hij zit niet bij mij op school

Vraag je vriendin of zij jouw wingman wil zijn. Oftewel: de boodschapper tussen jullie twee, degene die trucjes bedenkt om jullie dichter bij elkaar te brengen. Mijn neef was de wingman van mijn vriend en sindsdien heb ik een leuke relatie met hem :stuck_out_tongue:

Ja, wel een grappig idee. Misschien werkt het wel​:joy::kissing_closed_eyes:

Wat??? Wij hadden dat ook maar hier nog nooit van gehoord. Hoe? Mail je dan een docent? Is dat niet vet raar?

Toch gewoon om essays en huiswerk in te leveren of vragen te stellen? Doen leerlingen op elke school dat niet?

Bij ons heb je wel zo’n soort programma (Somtoday). Dan kan je cijfers, huiswerk etc. Zien. Je kan ook verslagen inleveren. Maar je kan alleen berichten sturen en niet naar leerlingen. Iedereen van de school krijgt wel een e-mail adres, en daar staan alle leerlingen ook in je contacten… maar daar heb ik dus niets aan, want hij zit niet bij mij op school.

Wat moet ik dan appen?

Iets als ‘‘Hey, jij woont bij mij in het dorp, toch?’’ ofzo? Of misschien heb je iets wat je m kan vragen. Misschien is er ergens in de buurt binnenkort een feestje en kan je hem vragen of hij er heen gaat, of iets dergelijks

We hebben wel binnekort een feestje waar hij mss ook heen gaat. En hij zit in zn examenjaar. Kan ik daarnaar vragen? Dus zegmaar over school

Ik mail altijd met docenten haha, het leukste is dat zij gewoon informeel terugsturen terwijl jij moeite doet om de mail in goed Nederlands te schrijven.

Hallo iedereen,

Het is gelukt. Hij heeft een briefje gelregen met mijn nummer via zn zusje. Toen appte hij mij woensdag avond. Hij was heel aardig en we hebben toen een poosje geappt. Donderdag avond heb ik hem nog een keer geappt en toen hebben we weer gezellig gekletst. Sindsdien heeft hij mij niet meer geappt.
Ik ben echt zo verliefd… Ik kan alleen nog maar aan hem denken.
En ik ben echt heel wisselvallig… is dat normaal? Het ene moment (vooral als we hadden geappt) ben ik super blij. Maar ik ben echt zo’n piekeraar en ik ga nu allemaal denken van waarom appt hij niet en ziet hij mij wel zitten??
Mn vriendin heb ik alles laten lezen en die was er wel positief over zegmaar.
Wat moet ik doen? En hebben jullie tips? Hoevaak moet ik hem appen? Dat het niet overdreven over komt, maar dat hij mij ook weer niet vergeet…

Ps. Verliefd zijn is leuk, maar ook heel ingewikkeld…:blush:

Super normaal dat je veel aan hem denkt en begint te twijfelen wanneer je een tijdje niets van hem hoort. Je kan hem best nog eens appen.

Ik zou hem niet tè veel appen, want dan gaat ie echt denken omg appt ze nu alweer. Misschien is hij gewoon even druk. Zit hij op een sport waardoor hij veel traint ofzo. En om bijvoorbeeld te voorkomen dat je zo’n dood gesprek krijgt van hee hoe gaat het, ja gmj kan je ook een “grappige” meme sturen ofso waardoor je toch met elkaar in gesprek komt. Ik heb mijn huidige vriend in het begin echt zoveel plaatjes gestuurd omdat ik zijn aandacht wilde en het is erg goed gelukt om daarna een leuk gesprek te krijgen. Hopelijk heb je hier wat aan. Succes!!