Onzeker

Ik zit de met iets en hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik ben nu 21 en heb nog nooit echt gezoend en dus ook nooit seks gehad. Ik ben nooit heel erg bezig geweest met jongens en relaties omdat het bij mij thuis nooit zo goed ging. Ik had voor mezelf ook besloten dat als iemand tegen kwam dat allemaal wel goed zou komen. Alleen wist niet dat het pas op me 21ste ging gebeuren. Ik ben nu aan het daten met een jongen die ik heel erg leuk vind maar ben erg bang voor het zoenmoment en hem te vertellen dat ik nog maagd ben is dit heel raar? Ik heb het idee dat ik hier heel laat in ben en omdat we in dezelfde vriendengroep zitten wil niet dat hun of hij raar over me gaan denken. Ik ben gewoon heel bang dat ik er heel slecht in ga zijn en dit maakt me erg onzeker. Heeft iemand misschien advies voor mij?

Het is niet raar hoor, je bent er klaar voor wanneer je dat bent, ook al ben je wat ouder dan de rest! En met dat zoenmoment, dat komt vanzelf wel een keer

Zoenen gaat vanzelf dat komt echt wel goed.
Niet te druk om maken en het is heus niet raar als je nog geen seks hebt gehad.

Over zoenen moet je je niet druk maken, dat gaat vanzelf!
En dat je nog maagd bent maakt niet uit, je moet het doen wanneer jij het wilt en jij er klaar voor bent. En wanneer jij de juiste jongen heb gevonden.
Als hij een lieve jongen is gaat hij niet raar over je denken, zowel, dan is die gewoon een klootzak haha.

Hoii,

Ik denk dat hij zich juist speciaal mag voelen, jij bent tenminste niet iemand die zomaar met iemand zoent! Hij vind het vast speciaal dat de eerste of een van de eersten is. Hij vind je sowieso al leuk anders zou hij niet met je daten. Ik hoop voor je dat het iets word tussen julliešŸ˜Š Veel succes !

Sanne

Ik ben ook 21 en ben ook nog maagd.
Maak je er niet te veel druk om er zit gelukkig geen leeftijds grens aan. Je bent er pas klaar voor als je dat zelf ook echt toegeeft.
En zoenen komt vanzelf ook hier kan je wachten tot het juist voelt!