Onzeker

Hey, ik zit ergens mee…
Ik heb nu ongeveer 11 maanden een vriend en ik hou echt heel veel van hem en hij ook van mij.
Alleen gebeurt het de laatste tijd veel dat hij kortaf doet ook via whatsapp…
Vaak zegt hij dat hij even rust wil… Dan laat ik hem ook met rust maar dan raak ik snel gestrest en nu wil hij een weekje geen contact meer maar dat kan ik niet.
Hij heeft ook meerdere keren met een meisje gepraat hoe je niet met andere meisjes praat als je een vriendin hebt… Ik vergeef hem steeds want wil hem niet kwijt. Voor de rest ben ik erg onzeker als hij met deze meisjes praat ze zijn veel mooier als dat ik ben, en veel liever…
Hij is veel te knap voor mij…
Vind hij mij nog wel leuk? Sorry voor het onduidelijke wou vooral het even kwijt… X

Als mijn vriend kortaf zou doen en me minder zou willen spreken terwijl hij wel met andere meiden appt op een bepaalde manier waar je niet blij van word zou ik er echt klaar mee zijn. Zeg je tegen hem dat je het niet leuk vind? Ga naar hem toe of hij het nou wilt
Of niet, praat. En vraag naar die meiden. Misschien twijfelt hij over jullie en durft hij dat zo niet te zeggen. Hij is de enige die je van dat gevoel kan afhelpen dus ga naar hem toe en praat.

Je gaat toch niet wachten op wat híj wilt?
Kom op zeg, pak de touwtjes in handen en maak er zelf een eind aan.

Wel met jou minderen maar niet met andere meiden en dan ook nog eens ongepaste conversaties houden.
Ik zou willen zeggen ‘wat denkt hij wel’. Maar op dit moment kijk ik alleen even naar jou.
De eerste keer dat dit gebeurde was het uiteraard niet jou schuld, maar je bent nu dus gewaarschuwd en blijf je er mee doorgaan dan vind ik het uiteindelijk wel je eigen schuld. Je weet dat deze jongen niet betrouwbaar is.