onzeker

bedankt meiden!!

Hallo! Dit probleem had ik ook, verschrikkelijk! Ik weet hoe je je voelt wanneer die mensen je aankijken jij denkt: ‘‘why?’’
Je bent zoals je bent, net zoals elk mens. Wees daarom niet bang jezelf te uiten! (Zo dacht ik). Ik kan hier wel een heel verhaal neerzetten, maar als je wilt kun je mijn blog lezen? ( op deze site ). Daarin vertel ik mijn verhaal en geef ik tips! Ik weet zeker dat het je beter laat voelen! En als je wil mag je me wel een pm sturen? Wil je namelijk graag helpen!

Succes Xx :upside_down_face:

Toen ik nog wat jonger was, heb ik hier ook heel veel last van gehad. Ik was erg verlegen en vermeed het liefst conversaties met onbekende mensen. Uiteindelijk ben ik hier over heen gegroeid en ik denk dat dit bij veel verlegen mensen gebeurt! Wat mij wel veel heeft geholpen, zijn toneellessen. Ik kreeg daar meer zelfvertrouwen door, leerde hoe ik met mensen moest ‘praten’ en leerde om spontaner te zijn.

Verder moet je jezelf niet te veel bezig houden met je onzekerheid en onhandigheid met jongens. Dit is allemaal heel normaal in de puberteit en iedere tiener heeft hier wel eens last van gehad! :slightly_smiling_face: