Onzeker

Hey,

Ik ben willem (Een jongen?!).
Ik heb bewust voor deze vraag voor een meidenforum gekozen, ivm met verstand.

Ik ben 17 jaar, en vind een meisje leuk.
Ik app iedere dag met haar enzo, maar we weten beide eigenlijk niet hoe en wat in het echt.

Bijv: Gisterenavond zaten we samen bij een vriend op de bank die met zijn vriendin naar boven was, met zijn 2’en dus. Normaal zegt ze niets maar dan is ze heel open enzo tegen mij, en glimlacht ze vaak.

Ik weet niet of zij iets wilde, maar ik wilde haar graag zoenen, maar het kwam er niet echt van.

Ik heb dus 2 vragen:

1. Is het open zijn een teken dat ze me leuk vind?
  2. Hoe pak ik het aan, we zijn beide té verlegen in het echt en praten over leuke dingen maar durven verder niets in het echt.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, en sorry dat ik als jonegn op dit forum kom :blush:

Jongens zijn helaas niet welkom op Girlscene. :frowning:

Om toch je vragen te beantwoorden:

1. Nee, dat hoeft niet perse een teken te zijn. Open zijn zit in de persoonlijkheid.
  2. Vraag haar gewoon eens mee uit! Des noods via de app. Of ze het leuk vind om samen naar het strand te gaan, of ergens wat te drinken, naar de Efteling. Dan kun je pijlen hoe het is om samen met haar te zijn, en hoe ze doet. Dat is natuurlijk lastig inschatten als jullie verder niet zoveel samen onder nemen. Ze zal het zelf ook leuk vinden als je dat vraagt! :slight_smile:

Succes!

Inderdaad haar uit vragen en dan haar beter leren kennen. Als ze jou ook beter leert kennen kan ze je leuk gaan vinden.