onzeker

hallo meiden! ik heb gezocht of hier al iets over te vinden was maar kon niks vinden.

het probleem is dus dat telkens als ik met iemand verder ga ( of ja dit is nog niet erg vaak gebeurt) ik me erg onzeker voel, ik heb wel lang iemand gehad waar ik dingen mee deed en ik durfde nooit mijn bh uit te doen om dat ik wist dat hij er niet ‘goed’ over dacht.
ik heb een kleine A … en dus praktisch eigenlijk niks… maar ik kan toch niet telkens als ik iets met iemand doe mijn bh uitlaten? ik weet ook niet hoe ik me hierover heen moet zetten.
want ik weet dat bijna alle jongens het niet echt zo leuk vinden. Ik voel me hier dus heel onzeker over…
iemand tips?

rustig aan doen als je je er onzeker bij voelt,

misschien ligt het ook wel bij jezelf?

borsten zijn borsten A of een D, wees blij dat ze er zijn :slightly_smiling_face:

Je hoeft je beha niet uit te doen, je kan hem ook weleens aanhouden. Doe ik ook wel eens. Maar borsten zijn borsten, mannen blijven het geweldig mooi vinden.

Mannen houden van borsten (over het algemeen), en als je iemand hebt die van je houdt zal hij je mooi vinden zoals je bent, en dus ook je borsten. Het is lastig om minder onzeker te worden, maar jij bent mooi zoals je bent, dus hopelijk lukt het je om minder onzeker te worden. :slightly_smiling_face:

Ik denk dat je daar gewoon doorheen moet. Veel meisjes zijn in het begin onzeker, dat lijkt me ook heel normaal. Maar als je dan met een jongen bent die je echt graag ziet, en waarvan je weet dat hij jou ook graag ziet, moet je er toch even doorheen. Vertel hem op voorhand dat je wat zenuwachtig bent en dat je bang bent voor zijn reactie. Als die dan (wat normaal het geval is) je geruststeld en ook de eerste (en volgende) keer positief reageert, gaat je onzekerheid weg!

Ik was eerst ook heel onzeker, maar na een aantal keer, valt dat van je af. Vooral als je merkt dat de jongen in kwestie gewoon al enthousiast is dat je bh uit gaat, ongeacht wat eronder zit. Maar het is inderdaad even een ‘zure appel’ om doorheen te bijten.

heel erg bedankt iedereen!! Hier heb ik veel aan :slightly_smiling_face:

Ik was ook een beetje onzeker toen ik mn bh voor de eerste keer uit deed voor mn vriend maar hij zei ‘‘jij hebt echt mooie borsten’’ dus ik had me druk gemaakt om niks. Ik heb ook een kleine A en hij houdt van me zoals ik ben. Ze zijn misschien niet groot maar wel ‘mooi’.

Mannewn kijken niet zo kritisch hoor en hij is al blij dat je wat hebt dus wees niet onzeker nobody is perefct :wink:

Ik was ook onzeker. Ik heb wel cup c, maar ik vond het nooit zo fijn als ik me bh uit moest doen. Maar later ging het van zelf. Dat was een jaar geleden maar ik heb nog steeds moeite om me bh uit te gaan doen. Ik heb eigenlijk gewoon veel liever dat hij aan blijft.