Onzeker.

Hallo allemaal.

Nadat ik met iets heel erg zit heb ik besloten om het ergens te plaatsen waar ik het kwijt ben.

Mijn ouders zijn gescheiden, daar zit ik heel erg mee. Nja een beetje maar heb ik erg mee gezeten.
Mijn vader was er amper voor ons, en heb ik dus ook geen echte band mee. De gene waarmee ik een band heb. Is mijn opa. Helaas werd hij is 2012 plotseling erg ziek. hij had kanker en overleed in 3 weken.
Ik wist niet wat mij overkwam. De wereld zakte onder mijn voeten vandaan en ik sloot mij nog meer van de wereld af. Jullie denken nu vast nog meer?.. nou ik word dus al vanaf de basis school gepest, wegens ik een spleetje tussen mijn tanden had, een bril en omdat ik met de mensen omging wie minder in de groep lag. Toen de basisschool voorbij was ging ik alleen naar de middelbare. Eerste schooldag werd ik uitgescholden voor dikke kankerkoe. Waarbij het dus alwéér begon. Nja in de 2e ging het wel geen gepest en ik had in de eerste mijn liefde van me leven gevonden, nja teminste dat dacht k want dat ging in de 3e uit. In de 3e stond ik er dus weer ‘‘alleen’’ voor. en begon het getreiter weer. omdat ik een emotionele eter ben was ik in een periode erg veel aangekomen. waardoor ik dik kutwijf werd genoemd etc. ook in de 4e ging het door en zat ik bijna altijd alleen. ik heb in 2014 mijn diploma gehaald en was heel opgelucht. EINDELIJK EEN VOLWASSEN SCHOOL ZONDER PESTERS!!! Nouja, diepe vergissing. ik doe nu de kappersopleiding. En voel me totaal niet thuis in mijn klas. Eerst was alles goed. Nu zit ik alleen, negeren ze me, sluiten ze me buiten en weet ik het allemaal. Ik kan heel veel steun vinden bij mijn vriend momenteel.
Zelf ben ik 17 en hij is 20.
Ik wou dit eventjes van mij afschrijven, let niet op mijn typfouten ik heb er problemen mee, ook dat weet ik nu onderhand wel.
Misschien hebben jullie tips voor mij? want ik merk dat ik weer in een put raak…

Ahw heel veel sterkte. Ik begrijp hoe je je voelt. Mijn zus heeft ook de kappersopleiding gedaan en het waren echt ongelofelijke bitches op die school. En ik zie amper typfouten hoor haha, dus dat valt echt wel mee! Probeer naar de positieve dingen te kijken bijvoorbeeld je vriend! Ik heb verder geen tips sorry.

:sob::muscle:

Ja, het zijn echt bitches. ongelovelijk! pff nog anderhalf jaar en dan is het voorbij hoop ik :beer: .
O dankjewel, ik zelf word er vaak opgewezen ;x.

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/ouders-gescheiden-lotgenoten-311129.new.html#new

Je bent welkom in dit topic als je wilt!

Verder OT: Ik vind je heel erg sterk. De dingen die je hebt meegemaakt zijn erg zwaar voor iemand. Je sleept jezelf er doorheen en jouw reactie is ook meer dan logisch. Een gezonde reactie op een ongezonde situatie. Die meiden zijn idd bitches… probeer alsjeblieft niet naar ze te luisteren en blijf van jezelf houden. Sterkte verder.

Dankjewel, dit is nog maar een beetje van waar ik mee zit maar wel het ergste wat er is overkomen in mijn leven! ik houd wel van mijzelf alleen hun trekken mij weer in zon nare sleur… bleh. ik ga dat forum eventjes checken dankjewel!

ps: ik ben nieuw hier, hoe kan ik mijn berichtjes makkelijk terug vinden die ik geplaats heb want snap er niks van :cold_sweat:

Ik heb niet echt tips maar heel veel sterkte!

Je kan je berichten terugvinden door je profiel in te stellen op persoonlijk persoonlijk forum. Dit doe je bij je profiel, en te klikken op profielpverzicht.