onzeker

hi, ik ben echt heel erg onzeker en als ik dan iemand leuk vind durf ik echt niet naar ze te kijken of oogcontact te maken, omdat ik bang ben dat ik ze beledig door diegene leuk te vinden… ik vind het verschrikkelijk en durf dus eigenlijk weinig contact te leggen met jongens

ik zit dus sinds een paar weken op een nieuwe school, en kwam deze week dus een best leuke jongen tegen, maar ik weet niet wat ik nu moet doen… ik zie hem alleen heel soms in de pauzes, en oogcontact maken gaat soms maar ik weet niet hoe het verder moet? want ik heb het gevoel alsof het een beetje stilstaat. hoe kan ik het best subtiel laten merken dat ik hem leuk vind? (want zomaar tegen hem gaan praten lukt me echt niet haha).

Dit kan beter bij Liefde & Boys

Maar ja, als je wat wil bereiken, zul je toch wat lef moeten tonen en wel dat oogcontact maken.

Als je dat oogcontact hebt, houd het dan iets langer vast en lach een keer voorzichtig naar hem!

Misschien heb je ook wat aan dit topic: http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/meer-zelfvertrouwen-88046.0.html