onzeker?

hey, ik ben best wel onzeker over mezelf, en ook heel verlegen.
maar als ik dan een foto van een celeb zie die iemand helemaal knap vind, vind ik mezelf vaak knapper :’)

hebben andere dit ook, of ben ik half onzeker ofzo

Ehm… Dat heb ik niet, en je kunt ook neit half onzeker zijn volgens mij. Dit hoort allemaal bij de puberteit en moet je gewoon mee om leren gaan. Je kunt hoogstens wat aan je zelfvertrouwen doen denk ik.

Jaaa dit heb ik ook.
Of dat ik het ene moment in de spiegel kijken en denk: ik ben opzich best oké

en dan een andere keer: gadver trol ga weg uit mijn beeld

ja, dit ook.
en dan vooral op school, als ik dan op de wc ben bij de spiegel. wil ik het liefst de hele dag er niet uit komen, kom ik thuis. mwah, ziet er toch normaal uit :’)

Ja, maar in dat licht is iedereen lelijk :’)
Ik zou me er niet druk om maken. Als je kan zeggen dat je knapper bent dan Jessica Alba, Megan Fox, Jennifer Lawrence etc. dan ben je vast een mooi meisje :slightly_smiling_face:

Ik ben ook onzeker maar meer over wat anderen van me vinden dan over hoe ik er uit zie. Dus ja het kan.

Dat heb ik ook, maar dit kan aan de belichting of de spiegel liggen. In de ene spiegel zie je veel meer details waardoor je er daar (volgens jezelf) minder uit ziet.

die verdomde Tl-balken.
vind mezelf niet knapper dan hun, heb wel dezelfde gezichtsvorm als Jessica Alba :’)

Nee bij celebs niet, maar in het echt heb ik dit wel.