He meiden!
Ik had vorige week mijn eerste autorijles. Dit viel direct al onwijs tegen. Veel dingen gingen fout.
Vandaag had ik mijn tweede rijles, ik ging er onwijs positief naar toe, met het gevoel dat het vandaag allemaal wel goed ging komen. Alleen ging vandaag nog slechter. Ik heb onwijs veel moeite met de koppeling en het schakelen. Ook heb ik veel moeite met het inschatten ‘wat ik nu moet doen?’ Daar door denk ik er veel te lang over naar voor dat ik iets doe. Nu maakt me dit onwijs onzeker, dat ik het gewoon niet heb mee zitten. Natuurlijk is er altijd wel iets wat je niet kan, maar dit is bij niet het enige. Als ik toets heb op school moet ik weken lang leren, dan slaag ik als nog niet of net. Terwijl ik een niveau 2 opleiding doe. Voor mijn examen rekenen heb ik maanden geleerd, en was ik als nog gezakt. Ik volg nu al vanaf de middelbare school Engels, en nog snap ik er niks van. Terwijl niveau 2 al een heel laag niveau is. Doordat ik het gevoel heb dat ik niks kan, voel ik me gewoon ontzettend rot. Vaak zie ik alles wel positief, maar dit hou ik ook niet altijd lang vol. Is dit voor meer mensen herkenbaar? Hebben jullie hier tips voor?