Onzeker

Hee girlz,

Ik wist niet precies waar ik dit topic neer moest zetten, dus ik doe het maar hier.
Ik heb vanavond een ‘chillparty’ en daar komen wat vrienden (jongens) van mij,
en verder komen er nog 3 meisjes. Die meisjes ken ik eigenlijk helemaal niet. Alleen van naam.
Ik ben soms best wel onzeker over mezelf. En op 1 of andere manier zie ik er een beetje
tegenop. Hebben jullie misschien tips om een goede eerste indruk te krijgen bij die meisjes?
Ik weet dat ik gewoon mezelf moet zijn, maar soms vind ik dat best lastig… ik word met de
minuut zenuwachtiger…

Ik hoop dat jullie wat tips voor me hebben :slightly_smiling_face:

thankyouuu xx

Ik neem aan dat je die jongens wel goed kent? :grinning:
Als je die meiden niet gelijk durft aan te spreken zou ik gewoon eerst een beetje met de jongens gaan kletsen en dan komt er vast wel een gesprek waar een ander meisje ook in mee praat (A)

Ja ik weet ook niet precies waarom ik me druk maak… maar soms heb ik gewoon het gevoel
dat ik geen leuk gespreksonderwerp kan aanknopen… en dan word ik vanzelf heel stil en dat wil ik niet… wat kan ik daaraan doen?

Dit inderdaad! Het komt vast wel goed, op het moment dat je je er druk over gaat maken, maak je het alleen maar lastiger voor jezelf. Have fun :slightly_smiling_face: