Onzeker

Heey allemaal,

Ik ben de laatste tijd nogal onzeker door het feit dat er in alle boekjes en op tv zoveel knappe meiden rondlopen, endan vooral als ze naakt zijn.

Als ik mezelf daarmee vergelijk is mijn lichaam vreselijk lelijk ;p Ik weet uiteraard wel dat meeste normale meiden er helemaal niet zo uitzien maar ik vroeg me af of er nog mensen waren die het hier soms moeilijk mee hebben ?

Groetjes x

Hoe oud ben je? Waarschijnlijk zit je gewoon nog in de puberteit en zijn het je hormonen die in je lijf rond gieren.

En je moet jezelf vooral niet vergelijken met andere meiden, daar kan je natuurlijk onzeker van worden. Probeer het van de positieve kant te bekijken, kijk bijvoorbeeld naar je goede eigenschappen, of naar je pluspunten.

Veel van die meiden in die boekjes zijn gephotoshopt. En iedereen is mooi op z,n eigen manier! Je hoeft er echt niet perse er precies zo uit te zien als hun . :wink:

Hey Gwen
Jij bent zeker niet de enige die het hier soms moeilijk mee heeft.
Ik heb/had het er ook moeilijk mee. Overal, op tv in tijdschriften, reclame, zie je ‘perfecte’ meiden. Iedereen wil natuurlijk zo zijn. Ik wilde ook zo mager zijn als hen. Ik dacht dat ik toen mooier ging zijn en me beter ging voelen. Hierdoor had ik een eetstoornis ontwikkeld. Ik dacht dat ik me goed voelde en mooier was. Maar dit was helemaal niet zo! Mijn lichaam werkte niet goed meer, ik was altijd moe,…
Ondertussen ben ik al veel beter maar toch heb ik het er soms nog moeilijk mee.
Ik wil dus zeggen, wees blij met je lichaam dat je hebt. Iedereen is anders. Het leven is tekort om ongelukkig te zijn en te twijfelen over je lichaam. Ik hoop dat ik je heb kunnen overtuigen!!!

De mensen op de foto’s zien er niet eens uit zoals de mensen op de foto’s.

tegenwoordig hebben heel veel mensen een laag zelfbeeld door alle (gephotoshopte) vrouwen die overal te zien zijn, ik heb daar een filmpje over gezien, dan is er gewoon een normale vrouw, normale dikte enzo, en dan word ze door photoshop gemaakt totdat ze bijna anorexia is…dus het is allemaal nep

Lees even http://www.girlscene.nl/p/12332/ashley_benson_we_zijn_te_erg_gephotoshopped_op_deze_pll-poster] artikel op GS.
Dan weet en leer je dat alles fake is.
Eet goed, maak jezelf een beetje op, beweeg en geniet van het leven.