onzeker

Hiii,
ik en mijn vriend zijn nu bijna 5 maanden samen en hebben regelmatig seks… maar nu is t dat ik onzeker ben over mijn borsten. ik heb best een grote kont al zeg ik het zelf, en dan cup 75A. ik vind t niet mooi in verhouding en mijn vriend zegt dat t niet uitmaakt en dat t vanzelf wel komt. ik ben trouwens 15. heeft iemand het zelfde ‘‘probleem’’?
kisss

denk dat je vriend sws blij is met je grote kont hoor!
misschien komt het nog wel, en anders maakt het ook niet uit.

heb zelf ook 75A en een vrij grote kont, maar ben juist blij met mn kont, compenseert het nog een beetje haha

Ik ben 17 bijna 18
En ik heb ook best een flinke kont en cup maat A
zelf schaam ik me soms ook ervoor vooral als ik kleinere
En jongere meiden zie met een grotere cupmaat
Mijn vriend zegt zelf ook dat het hem niks uit maakt
Maar de meeste jongens maakt het niet meer uit zolang je geen bovenstuk
Meer aan hebt :slightly_smiling_face:

Haha dat heb ik ook. Ben blij dat ik een grote kont heb want anders was alles plat :stuck_out_tongue:

ik snap de onzekerheid, ik heb zelf ook een ronde kont en een 65 A en ben er ook best onzeker over maar hoe moeilijk het ook is ieder meisje is op haar eigen manier perfect :wink: xx

Onzekerheid is logisch, ik bedoel je staat toch wel naakt voor iemand waarvoor je eigenlijk perfect wil zijn. Maar perfectie bestaat niet. En als je vriend moeilijk gaat doen over je te kleine borsten, dan leeft hij nog in een sprookjeswereld. Maar hij zegt al dat het hem niets uitmaakt, dus probeer dat aan te nemen :slightly_smiling_face:

dankje xx

Tja, ik snap je onzekerheid, maar je vriend vind je heus wel mooi, dat zegt hij toch ook?? En je bent nog jong, ik was ook plat op mijn 15e (75A/B) en nu tien jaar later zit ik op 75C/D. En al groeit het niet, een goede jongen kijkt echt niet alleen naar die borsten, maar ook naar de rest en wil bij je zijn om wie je bent.

Ik heb het omgekeerde. Maar je vriend is echt wel tevreden over hoe je eruit ziet! Weet ik bijna wel zeker. Al snap ik je onzekerheid ook wel hoor.

het is ook wel dat ik me vergelijk met vriendinnen van me, waarvan de meeste wel grote borsten hebben

Ik denk dat ieder meisje wel haar onzekerheden heeft dus het is echt niet erg als je je schaamt. Zo te lezen vindt je vriend je mooi zoals je bent dus je hoeft je echt niet te schamen.

Je bent dus niet onzeker genoeg om seks te hebben met je vriend. :slightly_smiling_face:
Dus je onzekerheid zal wel meevallen.
Je vriend vind je mooi. Kleine tieten en een grote kont is mooi. dus die onzekerheid is nergens voor nodig.

ben 20 en heb al vanaf me 16e een 75A.
vroeger was ik er echt niet blij mee en super onzeker erover en nu zou ik ze ook nog wel iets groter willen (80B) maar ze horen bij mn lichaam en als je zulke grote borsten heb is je lichaam uit verhouding.
en de meeste jongens vinden kleine tieten mooi haha :wink:
je leert vanzelf wel van je lichaam te houden en als je vriend je maar vaak genoeg complimentjes geeft komt het helemaal goed.

Waarvoor zou jij onzeker zijn,je hoef nergens zorgen over te maken anders heeft toch niet met jou hij is toch gevallen voor het totaal plaatje?

Als je vriend zegt dat het niet uit maakt, zou ik me er verder geen zorgen meer om maken. En ik zou gewoon blij zijn met wat je hebt. Ik heb 75D en dat is ook super irritant, want die maat is moeilijker te vinden, met sporten is het heel vervelend en bij jongens wekt het verkeerde ideeen op…
Jij weet in ieder geval zeker dat je vriend je leuk vind om wie je bent!
Bovendien kunnen kleine borsten ook mooi zijn.

Je moet gewoon blij zijn met wat je hebt. Niemand is perfect, dat blijkt maar weer! Ik heb zelf 70D/E en ik vind dit juist behoorlijk vervelend. Aangezien ik best wel klein ben (163 cm) maargoed, heb wel een normale kont en tsja met cup A zou ik weer niet in verhouding zijn. En als je vriend je leuk vind om wie je bent geeft die er vrij weinig om.

Ik had dat eerst ook hoor, haha! Maar mijn inmiddels ex vriend was hartstikke blij met mijn grote kont, want het compenseerde een beetje. (:

ik ben bijna 16 en een plank haha, redelijk platte kont en 75 a ! (y) -.-
gelukkig heb ik nog wel enigszins heupen en taille haha…
maar ik probeer altijd maar te denken van ja toen mijn vriend me leerde kennen waren mijn borsten en kont niks groter en toch vond die me leuk dusjaa, hou er altijd maar hoop op dat het nog komt aangezien ik met alles laat ben :stuck_out_tongue: