onzeker

dit is een foto van mezelf zoals je mij niet vaak ziet.
reden: Ik heb eens een rokje aangedaan.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-EKRHOZAI.jpg

Ik doe het eerder voor mijn vriendje omdat hij dat graag ziet.
Maar ik ben zoooo onzeker. graag jullie advies en eventueel goede tips over hoe ik een rok beter kan combineren.

nee staaaat leeuk, jij hebt moooie benen. ;o

en nu?
moeten we je nu complimentjes geven ofzo ? ik snap het niet :stuck_out_tongue:

Staat je leuk joh! Maar als je je er echt heel onzeker in voelt, niet dragen, zelfs niet voor je vriendje! Je moet dragen wat je zelf fijn vindt.

Helemaal niet, maar ik denk altijd dat het mij niet staat.

En ik wil misschien ook graag tips van jullie om het misschien beter te combineren.

je gaat toch geen rok dragen omdat je vriendje dat zo graag wilt, en je daarin onzeker voelen?
draag gewoon waar je je fijn in voelt, en als je je niet fijn vindt in een rokje draag het dan gewoon niet :\

Staat leuk, maar als je je er niet fijn in voelt moet je het niet dragen…

Bij wit of blauw kan het zeker. Voor de rest wordt het uitproberen denk ik.

ok, maar zoals ik het op die foto aanhad vond ik het wat saai. Daarom graag tips.

Ik zou er eerder een zwart shirtje boven dragen.

Oh zo, nee het staat niet slecht maar je moet het anders combineren ja, een shirtje in donkerblauw of wit zou ik doen.

Ik denk wel dat je rokjes aankan, maar dit rokje vind ik niet leuk. En die outft ook niet echt, niet lullig bedoeld, maar ik vind het gewoon niet mooi. Het is zo blauw. Maar je kan zeker wel rokjes hebben.

YOU LOOK SEXY!:aanbid:

Doe een legging eronder?

Waarom een legging?

Omdat het dan minder bloot is en je je misschien dan wat zekerder voelt?

ok, lijkt me wel wat. dankje voor de tip.

een legging staat miss ook wel leuk ja.
maar dan moet je wel een ander rokje aan doen, een spijker rokje ofzo.

Ik ga eens kijken voor een spijkerrok, en dan misschien ook een beetje langer. Tot net onder m’n knie ofzo.