Onzeker

Hoi allemaal.

Ik slik de pil en ik denk zn 12/13 weken terug heb ik sex gehad. Volgens mij had hij wel een condoom. Maar telkens heb ik van die gedachten dat ik zwanger ben ik snap het echt niet. Soms kijk ik naar mn buik dan denk ik zou het kunnen? Wie heeft hier ook last van? Ik wordt er zo gek van elke keer. Ik ben wel telkens ongesteld geworden en wordt nu weer over 4 dagen. Gr

‘‘Volgens mij had hij wel een condoom?’’ Dat hoor je toch wel te weten? Ik denk dat je een beetje waangedachtes in je hoofd haalt, je bent nog elke keer ongesteld geworden. Als je nog steeds rare gedachtes blijft houden zou je een zwangerschapstest kunnen halen, dan heb je iniedergeval een bevestiging. :wink:

Ja ik had wel wat glaasjes op het was op een feestje. Maar idd wangedachtens denk ik… Maar een test is miss het beste idee kan dat nog wel?

Tuurlijk kan dat nog, het is iniedergeval voor jezelf dat je die gedachtes uit je hoofd kan zetten en een bevestiging kan maken dat dit allemaal in je hoofd speelt en niet in de realiteit.

Idd ik denk dat ik dat ga doen… Soms denk ik er niet aan maar soms spelen die gedachtens weer

Als jij keurig de pil slikt, in die 12 weken al 2 tot 3 keer ongesteld ben geweest zie ik geen reden tot paniek.

Maak jezelf niet zo gek. Je hebt veilige seks gehad en bent daarna steeds ongesteld geworden, dan kan er dus niks aan de hand zijn. Verder zijn hier algemene topics voor.