Hoi, ik wil hier mijn verhaal kwijt,
Dus als je niet geinterresseerd bent stop dan met lezen en ga geen haat reacties zetten.
Ik ben dus een normaal meisje van 15 jaar(nja normaal?)
Ik word voor heel veel dingen uitgemaakt, zoals bitch ,emo, slet, hoer, anorexiapatient, etc.
Alleen niemand weet wat ik allemaal mee heb gemaakt,
En dat moet voorlopig ook zo blijven.
Ik werd vroeger altijd gepest omdat ik zo dun was, skelet noemden ze me altijd.
Ik zat op turnen, en ik vond het superleuk, alleen dat veranderde toen ik om 21:00 naar huis fietste.
Ik ben vastgegrepen en verkracht, ik heb dit nooit kunnen vertellen aan iemand omdat ik van mijn geloof maagd moet blijven, dus mijn ouders waren wel het laatste waar ik hulp aan zou vragen…
Ik heb gezwegen, maar ik voelde me zo smerig dat ik begon te snijden, ik werd onzeker en sloot me buiten de groep,
Ik was pas 12 dus ik dacht dit gaat allemaal wel over, maar dat ging dus niet,
Ik werd emo genoemd, en hoer en slet omdat
Mijn beste vriendin die het wel wist op de middelbare school helemaal was veranderd.
Die heeft het aan de hele school door lopen lullen.
Ik wist niet wat ik moest doen, en ik wilde dood,
Zelfmoord plegen, weg van deze wereld, weg van alle ellende.
Ik wilde me zelf ophangen, alleen ik durfte niet
Meer,
Een jaar geleden, toen ik van mijn bokstraining kwam werd ik onder een tunnel in elkaar geslagen, zomaar ineens dus ik kon ook niks doen,
Ik werd keihard tegen mijn knie aangeschopt,
En weer wilde ik niks vertellen aan mn ouders dus ik heb me van mn hoogslaper af gegooid en landde op mn knieën. Zo heb ik kunnen verbergen dat ik in elkaar geslagen ben.
Ik werd steeds meer en meer gepest in de klas maar ik wilde nooit veranderen van klas… Omdat ik telkens verliefd werd op iemand, alleen die gene nooit op mij. Dit jaar … Weer met mensen in de klas die me uitmaken voor bitch etc. En weer iemand die ik leuk vind, ik durf niet tegen hem te praten… Alleen op facebook… En dan probeert hij het gesprek zo snel mogelijk te beindigen, hij negeert me op school…
En dat maakt me heel onzeker… Ik vind me zelf lelijk en niemand vind me leuk… Ik sta er helemaal alleen voor… Ik ben erdoor blijven zitten op de havo… En gezakt naar de mavo in 2 jaar
Ik weet echt niet wat ik moet doen… En ik heb al met mensen gepraat
Ik wil een oplossing voor mn onzekerheid
En ik wil van mn verliefdheid af… Omdat het onmogelijke liefde is
Bedankt voor het lezen van mijn verhaal
En sorry dat ik jullie hier mee lastig val
Xxx onzekertje