Onzeker

Heey meiden:)

Ik heb gisteren een acount aangemaakt op Girlscene, maar ik lees al wel een hele tijd mee…
Nu ben ik eindelijk dapper genoeg om een topic te openen.
Ik zit namelijk met een probleem…

Ik heb al twee jaar een onwijs lieve vriend. Opzich gaat alles heel goed tussen ons, we zijn ontzettend gelukkig samen. Alleen ben ik ontzettend onzeker! Vroeger niet zulke leuke dingen meegemaakt, maar nu begint het toch wel vervelend te worden… Het is dat ik onzeker ben over mijn lichaam en tegenover zijn familie. Ik ben voornamelijk bang dat ik niet goed genoeg ben voor hem of zijn familie. Gekke gedachte natuurlijk na twee jaar, maar toch blijft die verschrikkelijke onzekerheid maar aan me knagen:(.

Nu mijn vraag, heeft een van jullie tips of herkent iemand dit misschien?

Liefss xx

Jep ik heb hetzelfde, ben ook bij die dingen onzeker en ik durf me bijv ook niet om te kleden bij hem omdat ik onzeker ben, ik durf ook niks bij hem te doen zegmaar,

Heel kut dus ik volg ditbtopic even!

Ahhhw wat balen!
Dat heb ik dus ook… Zelfs na twee jaar, echt verschrikkelijk.
Ik dacht echt dat ik de enige was:’)
Sterkte hihi<3

Ik ben ook erg onzeker :slightly_smiling_face:

Heb je het er al met hem over gehad? Misschien kan hij je wel geruststellen of iets dergelijks?
Maar als je al 2 jaar met hem hebt, ben je vast heel bijzonder voor hem. Dus daar hoef je helemaal niet onzeker over te zijn. En zijn familie zal je dan vast ook wel mogen.

Ik weet ook niet zo goed hoe ik je er mee kan helpen. Maar ik zou het er op zijn minst met hem over hebben, misschien helpt dat wel.

Veel succes nog :sob::muscle:

Als jij niet goed genoeg voor hem was, waarom is hij dan al twee jaar met jou? Als hij je niet leuk/lief/knap/geweldig vond was hij echt al lang weggeweest. En zijn familie; als hij gek op jou is en zijn familie ook maar een beetje normale, vriendelijke mensen zijn, zijn ze al lang blij dat jou vriendje gelukkig van jou wordt, ook al zouden ze jou (hebben ze daar enige reden toe?) niet mogen.
Je moet je echt niet zo’n zorgen maken. Dit zou je vriend juist vervelend kunnen gaan vinden, waardoor hij op jou uitgekeken raakt terwijl dit dus echt helemaal niet nodig is.

Succes ermee!

^ Dankjewel, hij weet dat ik het er heel moeilijk mee heb ( Met mijn onzekerheid ). We hebben het er ook al wel vaker over gehad… Maar in ieder geval bedankt en je hebt zeker gelijk:).

Liefs.

Heb je het er al eens met hem over gehad?

Ja ik snap je echt helemaal. Ik was vroeger er verlegen (ik ben nu nogsteeds introvert) toen ik me een jaar geleden ook zorgen om mn uiterlijk begon te maken werd ik ook heel onzeker. Vooral omdat ik altijd de lelijke vriendin ben, maar langzaam wordt dit minder geloof me! Hij is niet voorniets al 2 jaar bij je haha. Bij mij begint het ook minder te worden… soms :grinning:
xx

Wat je onzekerheid betreft: iedereen is onzeker en niemand is perfect. Zoiets. Ga op zoek naar wat je zeker maakt, door te doen waar je van houdt en te zijn wie je wilt zijn. “Decide who you want to be, and be it.”

En over uw lichaam, daar bent u zelf verantwoordelijk voor. Als je daar niet mee tevreden bent, zal je er ook niet tevreden mee zijn als je lichaam straks is zoals jij het wilt hebben. Hou van je lichaam, dat is het huis waar je de rest van je leven in moet wonen. Bovendien, als je verandering wilt, work your ass off.

Verder, wees blij met uw lieve vriend en alle geliefden om u heen. Er zijn meer dan genoeg mooie dingen in dat leventje van jou.

Hij is niet voor niets al 2 jaar bij je! Maar ik snap je punt, ik heb er zelf ook last van.
Probeer je gewoon over zulke dingen heen te zetten (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.)
Wat kan zijn familie nu doen? Het zijn vast hele lieve mensen die begrijpen dat je verlegen bent in een nieuwe omgeving. Vooral omdat hun elkaar allemaal al kennen. En bovendien is het je vriendje die je leuk moet vinden. Met zijn hem ben je het vaakst samen. :slightly_smiling_face: Als je je er eenmaal over heen hebt gezet, gaat het allemaal zo makkelijk en denk je aan wat er nu allemaal eng aan was.